Ik zie dat er in mijn webmail opeens zon staat in plaats van tele2. Dat is heel lang geleden dat ik dat logo gezien heb. Vanwaar deze verandering? Betekend dit dat de zon mail adressen niet meer met versatel op dezelfde server staan?
Verandering in webmail
Beste antwoord door Anonymous
Voor de duidelijkheid (ook even aan jou
Het topic wat pipo heeft gelinkt geldt alleen voor mensen met een zonnet / versatel mail account die geen betaalde producten meer afnemen bij tele2.
Wie ontvangen deze mail van Zonnet?
Alle klanten met alleen een Zonnet en/of Versatel e-mailadres en geen betalende diensten bij Tele2.
Mensen met een zonnet / versatel e-mail adres die gewoon betalende Tele2 klant zijn en mensen met een tele2 mail adres krijgen geen bericht van zonnet.nl en kunnen dus gewoon hier op het forum en bij de helpdesk terecht voor hun e-mail support. Voor hen blijft de mail een aan hun product gekoppelde geleverde dienst waar dus niet apart voor betaald hoeft te worden via zonnet.
Mij niet weer zo laten schrikken AUB, hahaha.
(Ik begrijp dat jullie zelf ook op het verkeerde been gezet waren door de aanvankelijke gebrekkige informatie natuurlijk)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.