Hoi, ik kreeg een mail van "support@zonnet.nl" dat Zonnet mailadressen per 1 januari vervallen, als je niet omschakelt naar een abonnement. Dit lijkt me phishing, toch?
Dit is de hele mail:
U heeft nog 3 dagen!
Wilt u gebruik blijven maken van dit e-mailadres? Onderneem dan snel actie, want over 3 dagen komt uw Zonnet e-mailadres te vervallen! De opties waaruit u kunt kiezen staan hieronder beschreven.
We helpen u graag met een e-mailadres op een nieuwe domeinnaam. De keuze is eindeloos, bijvoorbeeld een uniek nieuw e-mailadres als info@uwnaam.nl. Alle e-mails die binnenkomen op uw huidige e-mailadres worden automatisch doorgestuurd naar dit nieuwe adres.
U hoeft geen actie te ondernemen. Uw e-mailadres vervalt automatisch per 1 januari 2021. Uw e-mailadres en alle aanwezige e-mails op onze servers zullen na deze datum worden verwijderd.
Nee, dit is geen scam. Als je versatel of zonnet e-mailadres niet gekoppeld is aan een betaald internet abonnement komt het inderdaad te vervallen of je moet het omzetten in een betaald email abonnement.
Nee, dit is geen scam. Als je versatel of zonnet e-mailadres niet gekoppeld is aan een betaald internet abonnement komt het inderdaad te vervallen of je moet het omzetten in een betaald email abonnement.
Okee thanks! Maar wel vreemd dat ze daar 3 dagen van tevoren opeens mee komen, nog nooit eerder een mail over gehad. Dat lijkt me vrij onzorgvuldig voor zo’n bedrijf….
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.