beantwoord

Kan niet inloggen op webmail (zonnet)

  • 19 April 2022
  • 26 reacties
  • 3563 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kan niet inloggen op webmail. Of krijg een IMAP error, of de inlogpagina zelf wil helemaal niet laden. Eender als een eerdere algemene storing enkele weken geleden.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 April 2022, 10:14

Bekijk origineel bericht

26 reacties

En lijkt inderdaad algemene storing. Meer informatie hier 

 

Hier hetzelfde probleem. Kan de mail ook niet binnenhalen via Outlook e.d., probleem ligt dus niet alleen bij de webmail.

Dan wacht ik ook af, heb vanaf vandaag ook al de hele tijd dit probleem.

Vorige week was er een storing ,kon ik niks verzenden, nu krijgt outlook helemaal geen verbinfding met de server van zonnet.

Dus geen mails ontvangen of verzenden.

Hoop dat het snel is opgelost

Ik wil niet heel vervelend zijn mar hoe lang gaat dit nog duren? Niet echt ok! De hele dag al geen mail is niet normaal!!

Helaas hier hetzelfde probleem al voor de 3e dag. Heel vervelend. Omdat ik sollicitaties heb lopen, ben ik afhankelijk van email. Wanneer kan ik een oplossing verwachten?

hier ook zelfde probleem met zonnet email….😟

 

Ik heb dit vanochtend al in een andere oudere topic gemeld.

Het speelt bij mij sinds vandaag. Heb het ook via het kontaktformulier kenbaar gemaakt bij zonnet zelf.

2022-04-20 Hij doet het weer :).

Update: Shit was te voorbarig, kan wel inloggen nu maar gaat nog niets in of uit

Hier ook iemand die zijn zonnet niet kan gebruiken, val onder KPN dus dat is nog veel  lastiger want die hebben hier part nog deel aan

En Zonnet is niet te bereiken😫

De link waarin Tele 2 uitleg geeft (iets van “oorzaak gevonden - we werken aan de oplossing”) is nu off line. Weet iemand een link naar een nieuwe status update van tele 2?

Update: Eerder genoemde (bovenstaande) link werkt weer

Reputatie 7
Badge +8

Ik was al zo blij. Een hele dag geen fissingmails! 

Dat helpt natuurlijk ook. 

Reputatie 7
Badge +12

Hier ook iemand die zijn zonnet niet kan gebruiken, val onder KPN dus dat is nog veel  lastiger want die hebben hier part nog deel aan

En Zonnet is niet te bereiken😫

Als ex-tele2 klant heb je een e-mail account bij zonnet nodig. Die verrichten ook het support. Daar staat de storing ook vermeld.

Het is me gelukt een mail vanaf zonnet te sturen, deze heeft er echter wel meer dan 2 uur over gedaan (wat niet echt binnen het maximum van 3 minuten is). Mails komen echter nog steeds niet binnen. Ook de gisteren naar mijn zonnet verstuurde mails nog niet.

Hier ook iemand die zijn zonnet niet kan gebruiken, val onder KPN dus dat is nog veel  lastiger want die hebben hier part nog deel aan

En Zonnet is niet te bereiken😫

Als ex-tele2 klant heb je een e-mail account bij zonnet nodig. Die verrichten ook het support. Daar staat de storing ook vermeld.

Laat maar……………. Zonnet heeft alleen een schriftelijke helpdesk en die reageren op zijn vroegst na 2 dagen😝

Hier ook iemand die zijn zonnet niet kan gebruiken, val onder KPN dus dat is nog veel  lastiger want die hebben hier part nog deel aan

En Zonnet is niet te bereiken😫

Als ex-tele2 klant heb je een e-mail account bij zonnet nodig. Die verrichten ook het support. Daar staat de storing ook vermeld.

Laat maar……………. Zonnet heeft alleen een schriftelijke helpdesk en die reageren op zijn vroegst na 2 dagen😝

Ik wacht al bijna 2 jaar op een reactie op mijn contactformulier 🤣

 

wat een wanprestatie van zonnet/ tele2, wie gaat de schade betalen die we hier met zijn allen oplopen.

Geef openheid van zaken zonnet/ tele2, wat kunnen we verwachten voor wat betreft een oplossing.?

jvd

Inmiddels zijn er wat mails binnengedruppeld. 3 phishing mails om precies te zijn. Uitgaande mails verdwijnen nu steeds in het niets, en testmails van gmail naar mijn zonnet komen ook niet aan. Alleen phishing mails komen binnen. Geweldig.

Inmiddels zijn er wat mails binnengedruppeld. 3 phishing mails om precies te zijn. Uitgaande mails verdwijnen nu steeds in het niets, en testmails van gmail naar mijn zonnet komen ook niet aan. Alleen phishing mails komen binnen. Geweldig.

Bizar dat die phishing mails er dan wel door komen! Die mogen ze juist wel houden...

Ik heb vandaag nog niets ontvangen. Wel een test naar een ander mailadres gestuurd. Leek alsof hij wel verzonden is, maar die is niet aangekomen. En een test vanaf dat andere adres naar mijn versatelmail, ook niet aangekomen. Dit heb ik overigens via Outlook gedaan. In de webmail kan ik nog steeds niet inloggen.

Een vanmorgen verzonden testmail is nu 12 uur en 20minuten later aangekomen op mijn zonnet. En een vierde phishing mail. Niet alleen het ontvangen en verzenden is in de war, het spamfilter lijkt compleet disfunctioneel / afwezig te zijn.

Ik lees net

Update 20-04-2022 19:54

Goed nieuws! De oorzaak is gevonden en het probleem is opgelost.

In mijn Outlook staan nog steeds 2 berichten die er niet uit willen gaan, ontvangen berichten komen nu wel zachtjes aan binnen druppelen

Er is absoluut niks opgelost, ik heb wel phishingmail nummer 5 van vandaag binnengekregen, mails die verzonden worden via zonnet komen nog steeds nergens aan…en dan markeren als opgelost, wat een absolute farce dit.

 

Reputatie 7
Badge +8

Hebben ze het omgedraaid? 

Alleen fissingmails komen aan, echte Mails verdwijnen in de spelonken van tele2. 

Ik heb maar een nieuw topic aangemaakt, ben er nu echt goed klaar mee, meer dan een half jaar nu al bezig over de mail van zonnet, en het wordt alleen maar slechter en slechter, hoeveel duizenden uren moet ik hier bezig zijn voordat we een mail met absoluut minimale functionaliteit krijgen? 

 

Hier ook.. aub los het op...ik betaal niet voor niets.

 

Deze site is niet bereikbaar

https://webmail.zonnet.nl/ is niet bereikbaar.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hier ook.. aub los het op...ik betaal niet voor niets.

 

Deze site is niet bereikbaar

https://webmail.zonnet.nl/ is niet bereikbaar.

 

 

Ik kan deze pagina gewoon bereiken.

Reageer