beantwoord

inloggen bij zonnet lukt niet

  • 5 January 2020
  • 16 reacties
  • 711 x bekeken

Reputatie 1

Mijn inloggen bij Zonnet lukt niet, omdat ze vermelden dat er te vaak verkeerd ingelogd is, en dat ik het op een later tijdstip opnieuw kan proberen. Maar ook op een later tijdstip lukt dit niet. Ik heb absoluut niet verkeerd ingelogd, ik heb dit account ruim 20 jaar, dus ik vermoed dat er derden bezig zijn. Een ander wachtwoord aanvragen heeft dan geen zin, bovendien heb je daarvoor je mail nodig. Kortom, wie weet hoe ik weer ik  maibij mijnl kan komen? Bij voorbaat dank voor het meedenken. Vr.gr. Monique

icon

Beste antwoord door Monique.J.D. 8 January 2020, 11:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt je paswoord wijzigen via mijn.tele2.nl. Als je geen klant meer bent bestaat de kans dat deze omgeving niet meer werkt. Dan is de klantenservice de laatste optie, maar ook dan moet je persoonlijke gegevens geregistreerd hebben staan bij Tele2, anders kunnen ze niet verifieren of jij de echte eigenaar bent. Als dit ook niet kan houdt het op en zul je een ander email adres moeten gaan gebruiken.

Reputatie 1

Dank je wel Eric!

Ik ben klant, maar heb hetzelfde probleem. 

Bij de klantenservice konden ze me niet helpen of werd ik doorgestuurd naar een andere collega. 

Ik zou zo graag hulp willen krijgen: 

 

SylviadeW



Ik heb een zonnet account en kan niet meer in mijn webmail.
Inmiddels heb ik van alles geprobeerd en is mijn account geblokkeerd!
Ik kom er ook na 24 uur wachten niet meer in.

Willen jullie me svp deblokeren, ik heb hier al zoveel vrije tijd ingestopt!
Ook jullie chat medewerkers konden mijn berichten niet zien en ik hun antwoord niet....

Ik word hier onderhand heel opgefokt van!

**Privégegevens verwijderd door moderator**


Zou je me svp willen helpen!

@SylviadeW 

 PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum.  Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot iets na achten
 

Reputatie 1

Het is ook best wel triest als je heel,  heeel graag bij je mail wilt/moet komen, waar je voor je zelf belangrijke informatie in hebt staan, en je tegen muren aanloopt omdat niemand je kan of wil helpen, omdat je emailadres geen betaalden service is, omdat dit 20 jaar terug kosteloos aangevraagd kon worden. Kan het niet echt niet, of wil men echt niet? Het zou echt veel beschaafder zijn, als er van tevoren was gemeld, dat ze de diensten niet meer gaan ondersteunen. Zodat men belangrijke zaken over kan zetten naar een ander adres. Ik begrijp Sylvia heel goed. Ik zit er heel erg mee en heb bepaalde info echt nodig. Sorry voor de irritatie van mijn kant, maar het is belangrijk. Dus wie ons kan helpen, heel graag.

Reputatie 7
Badge +12

Als er geen persoonlijke gegevens meer zijn bij Tele2, dan kunnen ze je paswoord niet resetten. Dat werd tot anderhalfjaar geleden wel gedaan. Toen werd dit via een journalist wereldnieuws en is het soepele beleid gestopt. Je kon immers jezelf als een ander voordoen, er was niets om te controleren, en zo kreeg de journalist na een zielig verhaal aan de telefoon toegang tot iemand anders zijn mailbox. Dat zou jij toch ook niet willen..

Er zijn gelukkig zat gratis grote en bekende email diensten, zoals gmail en outlook. Tele2 is een internet access provider. De mail hangt er inderdaad een beetje bij om een factuur heen te kunnen sturem.

Reputatie 7

Het is ook best wel triest als je heel,  heeel graag bij je mail wilt/moet komen, waar je voor je zelf belangrijke informatie in hebt staan, en je tegen muren aanloopt omdat niemand je kan of wil helpen, omdat je emailadres geen betaalden service is, omdat dit 20 jaar terug kosteloos aangevraagd kon worden. Kan het niet echt niet, of wil men echt niet? Het zou echt veel beschaafder zijn, als er van tevoren was gemeld, dat ze de diensten niet meer gaan ondersteunen. Zodat men belangrijke zaken over kan zetten naar een ander adres. Ik begrijp Sylvia heel goed. Ik zit er heel erg mee en heb bepaalde info echt nodig. Sorry voor de irritatie van mijn kant, maar het is belangrijk. Dus wie ons kan helpen, heel graag.

Niemand je kan of wil helpen? Wat dacht je van AVG en wetgeving waardoor Tele2 dat niet mag tenzij ze kunnen vaststellen dat jij de rechtmatige gebruiker van het e-mailadres bent? De diensten worden nog gewoon ondersteund, want de e-mail werkt nog steeds.

Reputatie 7

Mijn inloggen bij Zonnet lukt niet, omdat ze vermelden dat er te vaak verkeerd ingelogd is, en dat ik het op een later tijdstip opnieuw kan proberen. Maar ook op een later tijdstip lukt dit niet. Ik heb absoluut niet verkeerd ingelogd, ik heb dit account ruim 20 jaar, dus ik vermoed dat er derden bezig zijn. Een ander wachtwoord aanvragen heeft dan geen zin, bovendien heb je daarvoor je mail nodig. Kortom, wie weet hoe ik weer ik  maibij mijnl kan komen? Bij voorbaat dank voor het meedenken. Vr.gr. Monique

Een ander wachtwoord aanvragen heb je hetzelfde e-mailadres voor nodig? Dat is een kip-ei probleem. Heb je hetzelfde e-mailadres opgegeven als herstel adres dan? Of heb je helemaal nooit een herstel adres opgegeven? Als je geen informatie over bereikbaarheid of identiteit hebt afgegeven dan kan Tele2 je ook geen nieuw wachtwoord sturen.

Misschien kan Tele2 het account blokkeren (als dat het geval is) zonder identiteit vaststelling, omdat ze dan geen gegevens verstrekken. Maar dat zou wel betekenen dat ze afwijken van een beveiligingsprotocol en ook dat is natuurlijk linke soep. Hoe weet Tele2 dat jij niet degene bent die ten onrechte probeert in het account te komen?

Reputatie 2

Heb een nieuw topic aangemaakt. Is niet helemaal hetzelfde probleem.

Dank je wel Monique. Ik zie dat jij tegen dezelfde problemen aanloopt. 

Alles is geblokkeerd en er is geen goede hulp! Ik wil al een tijdje dit mailadres opzeggen, maar ik heb dit account ook al jaren, dus sta ik daarmee geregistreerd bij alle instanties. Het is een enorme klus om er achter te komen waar allemaal.  

Ik ben nu al dagen bezig en begin knap boos te worden! 

 

 

Vandaag is het eindelijk gelukt! Door dezelfde medewerkster, waarbij het eerst niet lukte. Wendy. Al mijn e-mails waren zelfs op dat emailadres blijven staan, werden niet meer doorgestuurd...... wat een ellende Ik kreeg boze berichtjes waarom ik niet reageerde....... 

Pfffff wat een waardeloze situatie! 

Monique succes! Ik ben blij dat het achter de rug is. Tenminste dat hoop ik. 

 

Reputatie 1

Mijn inloggen bij Zonnet lukt niet, omdat ze vermelden dat er te vaak verkeerd ingelogd is, en dat ik het op een later tijdstip opnieuw kan proberen. Maar ook op een later tijdstip lukt dit niet. Ik heb absoluut niet verkeerd ingelogd, ik heb dit account ruim 20 jaar, dus ik vermoed dat er derden bezig zijn. Een ander wachtwoord aanvragen heeft dan geen zin, bovendien heb je daarvoor je mail nodig. Kortom, wie weet hoe ik weer ik  maibij mijnl kan komen? Bij voorbaat dank voor het meedenken. Vr.gr. Monique

Een ander wachtwoord aanvragen heb je hetzelfde e-mailadres voor nodig? Dat is een kip-ei probleem. Heb je hetzelfde e-mailadres opgegeven als herstel adres dan? Of heb je helemaal nooit een herstel adres opgegeven? Als je geen informatie over bereikbaarheid of identiteit hebt afgegeven dan kan Tele2 je ook geen nieuw wachtwoord sturen.

Misschien kan Tele2 het account blokkeren (als dat het geval is) zonder identiteit vaststelling, omdat ze dan geen gegevens verstrekken. Maar dat zou wel betekenen dat ze afwijken van een beveiligingsprotocol en ook dat is natuurlijk linke soep. Hoe weet Tele2 dat jij niet degene bent die ten onrechte probeert in het account te komen?

Tja een herstel adres heb ik destijds niet ingesteld. Het was ook erg nieuw voor mij 20 jaar terug. Natuurlijk erg naïef, dat ik het niet later gedaan heb. Maar als het functioneert, dan denk je daar niet aan. Ik probeer het met een paar dagen maar weer een keer. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 1

Vandaag is het eindelijk gelukt! Door dezelfde medewerkster, waarbij het eerst niet lukte. Wendy. Al mijn e-mails waren zelfs op dat emailadres blijven staan, werden niet meer doorgestuurd...... wat een ellende Ik kreeg boze berichtjes waarom ik niet reageerde....... 

Pfffff wat een waardeloze situatie! 

Monique succes! Ik ben blij dat het achter de rug is. Tenminste dat hoop ik. 

 

Ohhhhh Sylvia, super!!!! Deden ze erg moeilijk? Ik ga het morgen als ik vrij ben, weer even bellen.

Ik had in het weekeind ook met haar(Wendy) gechat, maar dat kwam niet goed door......  Volgens haar probeerde ze te antwoorden maar dat lukte niet...... Dus ik wachten.... wachten.... etc. 🥵

Nu kon ik meteen zeggen dat ik met haar al eerder had gechat (daar reageerde ze niet op). Het deblokkeren was zo gebeurt.  Druk op de knop en klaar! Ik denk dus toch onwil! 🤔Hou vol, met desnoods een ID als bewijs! Succes en wil je me nog even laten weten of het jou ook gelukt is? 😎

Reputatie 1

Het is gelukt bij de hulp van medewerkster Sylvia. Geweldig 😊

Het is gelukt bij de hulp van medewerkster Sylvia. Geweldig 😊

Dat ligt vast aan de naam Sylvia  :sunglasses::nerd: .

Fijn voor je Monique en bedankt dat je even laat weten! 

Ik ga nu zelf proberen het emailadres van zonnet te verwijderen.

Van zonnet doorsturen naar mijn andere emailadres duurt te lang.