Je hebt een bericht van ons ontvangen, met daarin de datum waarop je e-maildienst stopt. Geen zorgen, wij helpen je graag met de overstap naar een nieuwe e-mailprovider.
Wij hebben de afgelopen jaren gebruik gemaakt van de dienstverlening van InterNL. Hierdoor heb je jarenlang gebruik kunnen maken van het e-mailplatform met een e-mailadres van Tele2, Versatel of Zonnet. Aan alle goede dingen komt een eind; deze e-maildienst stopt binnenkort!
Ben je nog niet geïnformeerd? Dan ontvang je binnenkort bericht van ons. Geen zorgen, de datum van het informeren is bepalend voor de datum van het stopzetten van jouw dienst. Wanneer je het bericht ook ontvangt; je hebt altijd nog 7 maanden toegang tot je e-mail. Je hebt dan ruim de tijd om alle belangrijke mailtjes die je wil bewaren door te sturen naar je nieuwe e-mailadres.
Bij het zoeken naar een nieuw e-mailadres heb je genoeg keuze. Denk hierbij aan Gmail van Google of Outlook van Microsoft. Dit zijn gratis e-maildiensten met vele voordelen, zoals veel opslagruimte en goede spamfilters.
FAQ
Ik wil mijn gegevens aanpassen maar ben mijn inloggegevens kwijt. Kunnen jullie deze opnieuw sturen?
Via de optie ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’ kun je je
inloggegevens opnieuw laten verzenden per e-mail.
Hoe kan ik de gebruikersnaam en/of wachtwoord van MijnTele2 aanpassen?
Je kunt je gebruikersnaam niet aanpassen. Je kunt alleen je wachtwoord wijzigen. Ga naar MijnTele2 en kies hier voor Internet, TV + Bellen. Zodra je bent ingelogd klik dan op de optie Inloggegevens wijzigen.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Ga naar MijnTele2 en kies hier voor Internet, TV + Bellen. Na het inloggen kun je je persoonlijke gegevens aanpassen.
Naar welk e-mailadres sturen jullie mij informatie?
Wij sturen informatie naar de/het bij ons bekende e-mailadres(sen). Wil je weten welke dat zijn? Log dan in op MijnTele2.
Hoe zeg ik mijn Tele2 Thuis abonnement op?
Je kunt indien gewenst je abonnement kosteloos opzeggen. Wil je hier gebruik van maken? Kijk dan op deze pagina.
Bellen kan ook. Neem contact met ons op via telefoonnummer 020-7544465. We helpen je graag verder!
Moet ik mijn abonnement ook opzeggen als ik alleen een Tele2 e-mailadres heb?
Als je alleen een Tele2 e-mailadres hebt hoef je niets te doen. De dienst stopt vanzelf zeven maanden nadat je van ons een e-mail hebt ontvangen met de aankondiging. Wil je je oude mails nog bewaren? Stuur die dan door naar je nieuwe e-mailadres!
Vanaf wanneer kan ik mijn e-mailaccount niet meer gebruiken en benaderen?
Zeven maanden nadat je van ons een e-mail hebt ontvangen met de aankondiging. Stel dat je op 1 mei 2023 bent geïnformeerd over het stoppen van de dienst dan kun je vanaf 1 november 2023 geen gebruik meer maken van de dienst.
Wat kan ik doen om belangrijke informatie zoals de Tele2 factuur te blijven ontvangen?
Als je op je huidige @Tele2.nl e-mailadres je (Tele2) facturen ontvangt is het belangrijk dat je dit aanpast naar een nieuw/alternatief e-mailadres. Zo blijf je je rekeningen in de toekomt op het juiste e-mailadres ontvangen.
Waar kan ik een ander (gratis) e-mailaccount aanmaken?
Maak gratis een e-mailaccount aan bij een andere e-mailprovider zoals bijvoorbeeld Gmail of Hotmail.
Hoe kan ik belangrijke e-mails uit mijn Tele2 e-mailbox bewaren?
Wil je al je belangrijke e-mails of Tele2 rekeningen bewaren uit je MijnTele2-omgeving? Stuur deze dan tijdig door naar je nieuwe e-mailadres.
Hoe informeer ik mijn vrienden en belangrijke instanties?
Informeer je vrienden, kennissen en eventuele andere belangrijke contactpersonen over je nieuwe e-mailadres. Bijvoorbeeld door ze een mailtje te sturen met je Tele2- én je nieuwe e-mailadres (voor het geval deze laatste onverhoopt in de spambox van je contacten terecht komt).
Moet ik mijn contactdetails bijwerken op websites?
Werk ook op alle belangrijke plekken je contactdetails bij. Denk hierbij aan websites waarop je het @Tele2.nl e-mailadres gebruikt om bijvoorbeeld in te loggen en/of je wachtwoord op te vragen.
Hoe pas ik mijn Tele2 e-mailaccount aan op mijn smartphone?
Nadat je alle gegevens hebt overgezet of verwijderd kun je je e-mailaccount aanpassen op je smartphone. Hoe dat in zijn werk gaat verschilt per telefoon. Kijk daarom in de handleiding van het toestel hoe je jouw e-mailaccount aanpast.
Goed om te weten!
In je persoonlijke MijnTele2-omgeving blijft je e-mailbox nog wel zichtbaar. Ook nadat de e-maildienst stopt. Nadat de dienst is gestopt kun je geen e-mails meer versturen en ontvangen.
Staat je vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via support@tele2.nl of 020-7544465