heb al 3 keer hetzelfde gevraagd en krijg geen antwoord terwijl het wel word bekeken....
Bladzijde 1 / 1
Je hebt allang antwoord gekregen in een van je andere topics die over hetzelfde gaan.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/probleem-met-het-simkaart-activeren-66312
Misschien dat je daardoor het overzicht verloren bent.
Ik zie het dat ik antwoord heb gekregen top! maar ik ben nog niet 100% geholpen
Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd hè, dat heeft blijkbaar wat tijd nodig
@Lucasdv Goed om te zien dat je 24 uur voordat je dit topic opende eigenlijk al antwoord had gekregen. Heb je inmiddels je gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Hi Lucasdv,
Ik haak hier even op in, ik heb namelijk in een eerdere topic gevraagd om je gegevens en deze heb ik tot nu toe nog niet gekregen. Wij reageren dus zeer zeker wel ;)
Het heeft dus geen zin om elke dag een nieuwe topic te starten met dezelfde vraag. Graag even het verdere contact via deze topic laten lopen.
Groetjes,
Hinke
Ik haak hier even op in, ik heb namelijk in een eerdere topic gevraagd om je gegevens en deze heb ik tot nu toe nog niet gekregen. Wij reageren dus zeer zeker wel ;)
Het heeft dus geen zin om elke dag een nieuwe topic te starten met dezelfde vraag. Graag even het verdere contact via deze topic laten lopen.
Groetjes,
Hinke
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.