Skip to main content
beantwoord

iPhone 12 bestelling geannuleerd, geen geld terug

  • 1 september 2021
  • 3 reacties
  • 164 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Ik heb een iPhone 12 een week geleden geannuleerd, betaald met mijn credit card maar nog geen terugbetaling. Komt het omdat ik met creditcard heb betaald dat ik nog niks terug heb? In de annulering e-mail van AMP staat er ook dat een medewerker binnen 5 dagen contact op zou nemen “om te horen of we nog iets voor je kunnen doen” maar dat is ook nog niet gebeurd.

 

Bedankt alvast!

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey @n895 , excuses voor de late reactie. Jouw topic is helemaal aan me voorbij geglipt! 

Ik zag dat je contact hebt gehad met een van mijn collega's. Is alles goedgekomen? Meestal duurt het ongeveer 14 dagen voordat je het geld terug hebt. Ik hoor het graag van je! :smile:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 1 september 2021

hoe kan je je abonnement annuleren? ik wacht al 5 dagen op mijn toestel terwijl ze na 1 dag zouden bezorgen volgens de email (ook nog geen AMP  email ontvangen)


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 1 september 2021
jasper0347 schreef:

hoe kan je je abonnement annuleren? ik wacht al 5 dagen op mijn toestel terwijl ze na 1 dag zouden bezorgen volgens de email (ook nog geen AMP email ontvangen)

heb je helemaal niks van AMP gehad nog? dan heb ik geen idee, als je die mail krijgt kun je daar de bestelling annuleren. anders moet je denk ik ff bellen


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @n895 , excuses voor de late reactie. Jouw topic is helemaal aan me voorbij geglipt! 

Ik zag dat je contact hebt gehad met een van mijn collega's. Is alles goedgekomen? Meestal duurt het ongeveer 14 dagen voordat je het geld terug hebt. Ik hoor het graag van je! :smile: