14 mei wou ik een nieuwe mobiele telefoon bestellen hiervoor moest ik een vooraf betaling sturen van 105,41 euro. Deze toestel zou dan 15 mei worden geleverd via PostNL maar die is uiteindelijk niet aangekomen. Ik moest dan met hulp van de Tele2 klantenservice een onderzoek doen naar de vermiste toestel. Zij hadden het uiteindelijk niet kunnen vinden en als gevolg wouden ze het onderzoek afsluiten met het annulering van de contract en een terugbetaling van 105,41 euro (Dit bedrag zou ik dan binnen 14 dagen ontvangen). Vandaag is het 30 juni en Ik wacht al 6.5 weken op de terugbetaling.
Ondanks dat ik meerdere keren contact heb gehad met de klantenservice van Tele2 (Via online chat en telefonisch). Er is mij verteld dat het met spoed opgelost zou worden door de afdeling financiën, maar heb ik na dit gesprek niks meer gehoord en nog steeds niet mijn geld terug. Ik heb netjes gewacht, maar heb ondertussen enorme spijt dat ik bij Tele2 heb besteld.
Ik vind dit nu echt niet meer acceptabel en weet niet wat ik nog moet doen. Elke medewerker geeft mij andere informatie en er gebeurt niks. Ik begin mij af te vragen of deze terugbetaling ooit nog komt. Gisteren ging ik drie keer naar de klantenservice bellen en zeiden ze allemaal dat het na de middag op mijn rekening zou staan en als het niet erop stond moest ik weer bellen. Na het afwachten had ik nog steeds niks om mijn rekening. Nu kreeg ik een case nummer (64328647) van een Tele2 collega (Ashmita) zij zei dat ze er achter zou gaan en nog mij terug gaat bellen, uiteindelijk ook niks meer van gehoord. Tot nu toe 12 medewerkers gesproken dat mij beloven dat het zou komen. Wat gebeurd hier allemaal? Ik dacht laat mij maar een topic beginnen op Tele2 community voor hulp.