Zoals de titel al zegt. Het rekeningnummer dat ik heb opgegeven is geen fysieke pas aan gekoppeld dus is het niet mogelijk om de €0,01 te betalen aan de deur. Kan ik deze eurocent ook online betalen zodat het niet aan de deur hoeft?
Betaling bestelling
Beste antwoord door StijnKort
Hi Stijn,
Super tof om te lezen dat je een abonnement bij ons hebt afgenomen, welkom bij de Tele2 familie!
Wij vragen altijd om € 0,01 cent te pinnen, om jouw bankrekening te bevestigen. Ik lees terug dat je geen fysieke pinpas hebt, maar heb je wel de mogelijkheid om dit contactloos te betalen via jouw telefoon. Dit is in principe precies dezelfde manier en hiermee kan je ook jouw bankrekening bevestigen. Overmaken van het bedrag is niet mogelijk, je krijgt alleen de mogelijkheid om dit bedrag te betalen bij de koerier die jouw bestelling komt afleveren. Check snel deze pagina om alle informatie in te zien over het bezorgen van jouw bestelling!
Laat je mij nog even weten of het gelukt is met je bestelling?
Groetjes,
Manouk
Bezorger is vandaag langs geweest, hij kon de sim-kaart niet overhandigen want hij kon geen kopie maken van een fysieke bankpas. Dus moet waarschijnlijk opnieuw een bestelling plaatsen met een rekeningnummer waar wel een pas aan gekoppeld is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.