Hi Ron, allereerst van harte welkom op de Community! Het is momenteel erg druk, maar het is natuurlijk niet fijn dat je mijn collega's nog niet hebt kunnen bereiken. Waar probeer je contact voor op te nemen? De kans is groot dat ik je alsnog naar de klantenservice moet verwijzen, maar wellicht kan ik je hier direct verder helpen! Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar!
Hi Ron, allereerst van harte welkom op de Community! Het is momenteel erg druk, maar het is natuurlijk niet fijn dat je mijn collega's nog niet hebt kunnen bereiken. Waar probeer je contact voor op te nemen? De kans is groot dat ik je alsnog naar de klantenservice moet verwijzen, maar wellicht kan ik je hier direct verder helpen! Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar!
Goedemorgen Marciano,
Hartelijk dank voor je reactie.
Vanochtend weer gebeld met de klantenservice en binnen 10 minuten kreeg ik zowaar een collega van je aan de lijn. Ik vertelde hem, dat ik in ruim een week tijd 6x had geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar dat dit na, in totaal, uren wachten niet was gelukt. Je collega gaf toe, dat het de afgelopen weken extreem druk was geweest, maar had hier verder ook geen verklaring voor..
Enfin, je collega heeft uiteindelijk al mijn vragen op een zeer vriendelijke wijze kunnen beantwoorden. Het probleem is opgelost.
Nogmaals dank voor je reactie.
Met vriendelijke groeten,
Ron
Hi Ron, uiteraard graag gedaan en nog excuses voor het ongemak! Superfijn dat mijn collega inmiddels al je vragen heeft kunnen beantwoorden en dat hij zeer vriendelijk was. Zoals het hoort! Bedankt voor het laten weten dat het inmiddels allemaal is gelukt en ik wens je voor nu nog een hele fijne dag!
Ik heb vandaag al heel lang aan de telefoon gezeten ,maar kon de klantenservice niet bereiken. Hetzelfde verhaal als hierboven. Wachttijden van 20, 30 min op allerlei momenten van de dag. En wat nu? Ik heb een dringende vraag.
Wat een slechte bezetting van de klantenservice, 45 minuten in de wacht gezeten.
Waar is de tijd gebleven dat je als klant nog koning was? Het zal wel met geld te maken hebben, te weinig personeel of te veel dat fout gaat waardoor de klantenservice veel gebeld moet worden.
Ik kreeg steeds berichten dat ik mijn nieuwe tv box moet installeren, omdat je anders vanaf 1 november geen tv meer kan kijken. Maar die box heb ik nooit gehad, ook geen bericht gehad dat deze niet bezorgd kon worden of dat ik de box ergens moest afhalen... Op mails die ik krijg reageer ik, maar daar wordt vervolgens kennelijk niets mee gedaan. Op sms'jes kun je niet reageren. Een chat functie is er niet. Dus verplicht lang in de wacht staan. Uiteindelijk een vriendelijke dame gesproken die toezending van de box opnieuw in gang heeft gezet.
Ik kreeg eveneens dat mijn abonnement was in gegaan. Maar....ik had toen de box nog niet eens ontvangen. Dit keer wel snel contact met de klantenservice. Toen bleek dat er geen verzendopdracht lag .. Ondertussen alles ontvangen.
Ik ben al 2 weken bezig met bellen. Gisteren 1 uur moeten wachten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.
I.v.m nieuw t.v kastje en aansluiting. Op mijn oude modem doet mijn t.v het niet.
Na 3 keer bellen een nieuwe modem ontvangen.
Doet het nog niet. Daarnaast heb ik vaste telefonie (geen mobiel abonnement). Aangezien ik lichamelijk beperkt ben kan ik niet zonder telefoon. Aan de telefoon werd gezegd dat het hooguit een paar uur kon duren voordat vaste telefoon weer werkt maar dat dat niet direct gebeurd na instalatie.
Dat vond ik nogal vreemd. Immers, als alles goed geinstaleerd is behoor ikde zekerheid te krijgen dat ook mijn vaste telefoon werkt.
Er kwam een monteur die zei dat er geen garantie is dat mijn vaste telefoon de volgende dag wel zou werken.
Dus ik heb de aansluiting niet aangedurfd (ik lees op dit forum veel problemen met andere modem en vast bellen) en dus morgen wéér bellen.
Idem tranendal qua bereikbaarheid als hierboven beschreven richting ‘klantenservice’. Uren aan de lijn met irritant deuntje, en verder zelfde ritueel als beschreven zoals hierboven met 0 resultaat qua bereikbaarheid, Laat maar wachten jongens, lijkt wel ontmoedigingsbeleid van categorie ‘Hoe kom je van je klanten af’. Al vele uren wachttijd. Heb nog het ‘geluk’ gehad dat ik die nieuwe box heb ontvangen en geïnstalleerd. Helaas ‘bevriest’ de tv bij verschillende programma's soms meerdere malen per minuut, uiterst irritant. Allereerst contact gehad met Odido, maar die ‘poeieren’je af met de verwijzing naar tele2, en daar kan je uren wachten tot je een ons weegt!
Wordt het idd tijd voor een andere provider, moet wel lukken zo met de extra wacht stimulans vanuit Tele2.
Trouwens al jaartje of 15 a 20 klant van Tele2, maar dat wordt natuurlijk gezien als een diskwalificatie!
Idd zoals hierboven: ‘Sterkte Allemaal’
Groeten,
Harry