Skip to main content
Antwoord

Vergoeding nav storing

  • January 16, 2020
  • 3 reacties
  • 448 x bekeken

Jessica1976

Ik heb sinds begin december geen wifi gehad...3 monteurs geweest..lijkt nu sinds eergister te zijn opgelost...waar dien ik vergoeding in??heb overal bewijs van 

Beste antwoord door eric

Er worden geen indirecte schadevergoedingen betaald, wel dien je voor de periode dat internet niet werkte een compensatie te krijgen.  Dat is gelijk aan maandbedrag/30 x het aantal dagen dat het niet heeft gewerkt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • January 16, 2020

Er worden geen indirecte schadevergoedingen betaald, wel dien je voor de periode dat internet niet werkte een compensatie te krijgen.  Dat is gelijk aan maandbedrag/30 x het aantal dagen dat het niet heeft gewerkt.


Jessica1976
  • Auteur
  • Durft te posten
  • January 16, 2020

Waar kan ik dat zowiezo doen dan?


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • January 16, 2020

Bij de telefonische klantenservice. Als het goed is hebben die ook de dag dat jij je klacht hebt gemeld en de dag dat het weer opgelost is beschikbaar in hun systemen.