Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik kreeg van jullie een voorstel om einde contract over te stappen naar Odido. Nu heb ik dit gedaan en gaat er vanalles mis. Odido is niet bekend met dat ik moet overstappen. De datums sluiten ook niet op elkaar aan. Odido wil nu monteur regelen, maar ik ben via jullie link akkoord gegaan met overstap op einddatum 10 aug 2024. 

Ik heb al aantal keer gebeld met odido maar ze weten van niks. Kunnen jullie dit alstublieft oplossen. Ik heb nota bene op jullie mail gereageerd met een voorstel. Ik ben bang dat ik dubbele kosten krijg of de cashback van 350 euro door slecht geregel misloop.

 

Groet kees

Het is geregeld, de 350 euro cashback had ik me in vergist met me stroom contract ;) 

 

Wel werkt de overstapservice niet van tele 2 naar odido waardoor je dubbele kosten krijgt. Misschien qua klantvriendelijk naar bestaande klanten wel netjes om dit op te lossen.

 

Kan gesloten worden


Reageer