Skip to main content

Via een verhuizing moest ik overgaan naat T-mobile.

Dit betreft een vaste telefoon en internet.

Via een mail kreeg ik een nieuw vaste telefoonnummer toegekend.

Heb onmiddellijk telefonisch contact gemaakt.

Hierbij werd toegezegd dat ik mijn oorspronkelijk nummer kan behouden en de noodzakelijke verrichtingen zijn gedaan.

Helaas lukt dit na telefonisch contact met T-mobile.

Heeft iemand een idee om dit toch door tele2 op te laten lossen?

Helaas lukt dit na telefonisch contact met T-mobile.

Moet zijn Helaas lukt dit niet na telefonisch contact met T-mobile.

Sorry voor mijn typefout.


Hoi @GdR , Tele2 is de latende partij. De ontvangende partij is t-mobile en die moet nummerbehoud aanvragen. 

Weet je zeker dat je dat toen je een t-mobile abonnement ging aanvragen je voor nummerbehoud hebt gekozen? Daarvoor moet je toch echt bij t-mobile zijn. Ondanks dat Tele2 een merk is van t-mobile moet het nummer daadwerkelijk tussen die merken geporteerd worden. De ontvanger is dus in de lead.


Reageer