Skip to main content
beantwoord

Kopie contract onvindbaar

  • 23 november 2020
  • 1 reactie
  • 77 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Het is inmiddels bijna een week geleden, en Tele2 heeft mijn vraag nog steeds niet opgepakt. Mijn vraag staat beschreven in mijn oorspronkelijke topic: "Kopie contract onvindbaar". Hierbij de link naar dit topic: Kopie contract onvindbaar | Tele2 Forum

Ik heb inmiddels ook zelf (een moderator van) de Tele2 Community geprobeerd te bereiken via het e-mailadres henk.h@tele2.com. Alle automatisch verstuurde e-mails van de Tele2 Community worden namelijk vanuit dit e-mailadres verstuurd. Maar reageren op dit e-mailadres is tevergeefs; ik heb tot op heden geen reactie terug ontvangen.

Zou een moderator van Tele2 alsnog z.s.m. kunnen reageren op mijn vraag? Alvast bedankt.

Beste antwoord door pipodeclown

In het andere topic heb je een reactie als antwoord op je vraag gemarkeerd, waardoor je topic de status beantwoord heeft en niet meer opvalt.

Moderators reageren niet op ongevraagd toegestuurde e-mail berichten, daarnaast werkt Henk niet meer bij Tele2.

De klantenservice is de directe ingang voor vragen, maar je kunt ook wachten tot hier een Tele2 moderator reageert.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2020

In het andere topic heb je een reactie als antwoord op je vraag gemarkeerd, waardoor je topic de status beantwoord heeft en niet meer opvalt.

Moderators reageren niet op ongevraagd toegestuurde e-mail berichten, daarnaast werkt Henk niet meer bij Tele2.

De klantenservice is de directe ingang voor vragen, maar je kunt ook wachten tot hier een Tele2 moderator reageert.