ik heb geen internet meer zelfs niet na een aantal keer resetten is er een storing in Lisse
Ook in haarlem al een uur geen internet
Ook in Velsen al urenlang geen internet, komt er nog een reactie van Tele2?
Ook in Velsen al urenlang geen internet, komt er nog een reactie van Tele2?
Vast niet, ze hebben zo te zien maar 1 moderator op dit forum, en die is op vakantie.
Hey
Als het goed is, zou het weer moeten werken! Als dat niet het geval is, raad ik jullie aan de router even opnieuw op te starten! Mocht het daarna alsnog niet lukken, kun je het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's door te bellen naar: 020 – 754 4444. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Mijn collega's helpen jullie graag verder hiermee!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.