Skip to main content

ik heb geen internet meer zelfs niet na een aantal keer resetten is er een storing in Lisse 

Ook in haarlem al een uur geen internet


Ook in Velsen al urenlang geen internet, komt er nog een reactie van Tele2?


Ook in Velsen al urenlang geen internet, komt er nog een reactie van Tele2?

Vast niet, ze hebben zo te zien maar 1 moderator op dit forum, en die is op vakantie.


Hey @Joeyw @Post @essersdianne @johnhazenoot deze issues waren bij ons bekend, maar dat is inmiddels opgelost! We hielden iedereen hiervan op de hoogte in het onderstaande topic: 

 

Als het goed is, zou het weer moeten werken! Als dat niet het geval is, raad ik jullie aan de router even opnieuw op te starten! Mocht het daarna alsnog niet lukken, kun je het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's door te bellen naar: 020 – 754 4444. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Mijn collega's helpen jullie graag verder hiermee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer