Beste heer/mevrouw,
Op 6 april is aan jullie doorgegeven dat mijn contract bij jullie beëindigd moet worden op 7 mei 2019.
Mijn abonnement is ook gestopt op 7 mei 2019. Ik kreeg op 8 mei 2019 een bevestigings e-mail dat de tele2 diensten op 8 mei zijn stopgezet. De geleende apparatuur is reeds terug gestuurd in de daarvoor ontvangen retourbox.
Vandaag (10 mei 2019) ontving ik per e-mail de factuur (factuurdatum 1 mei 2019) met daarin het volledige bedrag voor de hele maand mei gefactureerd. En dat terwijl ik voor de maand mei maar 7 dagen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.
Graag ontvang ik van u een correcte factuur over de periode in mei waarin ik gebruik heb kunnen maken van het abonnement.
Omdat ik het niet mee eens ben met de huidige factuur over de volledige maand mei storneer ik het factuurbedrag en wacht op een gewijzigde factuur.
Vriendelijke groet,
Patrick
beantwoord
Beeindiging abonnement, maar toch volledig bedrag gefactureerd
Beste antwoord door eric
Tele2 factureert het abonnement vooruit. Dus begin mei betaal je voor de maand mei. Dat er gedurende die maand is opgezegt wordt niet meegenomen, je kunt namelijk tot de daadwerkelijke beëindiging gewoon bij de klantenservice de opzegging annuleren.
Als e.e.a. toch echt is beëindigt wordt bij de volgende factuurronde een creditfactuur gemaakt en deze wordt Pro Rato berekend. Mocht je nog variabele kosten hebben gemaakt, b.v. belkosten of videotheek, dan komen deze ook op deze eindnota. Tot slot blijft er dan een plus of min bedrag over. Als je nog geld tegoed hebt wordt dat weer naar jou overgemaakt.
Bekijk origineel berichtAls e.e.a. toch echt is beëindigt wordt bij de volgende factuurronde een creditfactuur gemaakt en deze wordt Pro Rato berekend. Mocht je nog variabele kosten hebben gemaakt, b.v. belkosten of videotheek, dan komen deze ook op deze eindnota. Tot slot blijft er dan een plus of min bedrag over. Als je nog geld tegoed hebt wordt dat weer naar jou overgemaakt.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.