Skip to main content
beantwoord

Volgens mij klopt de belminuten in de app niet meer


Ik heb in de tele2 app 9999999 belminuten over terwijl ik er maar 100 heb op mijn tele2 web


Ik weet niet of het een bug is of een fout op mijn telefoon ik heb ook al een keer opnieuw ingelogd

Beste antwoord door Rena Chan

Dat zou een bug aan de app/server zijn. Niks mis met je telefoon.

Krijg je goede informatie te zien op de website of ook niet?
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Rena Chan
  • Forum Specialist
  • 4 februari 2018
Dat zou een bug aan de app/server zijn. Niks mis met je telefoon.

Krijg je goede informatie te zien op de website of ook niet?

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 4 februari 2018
Kijk inderdaad even op mijn.tele2.nl

  • Is lekker bezig
  • 4 februari 2018
eric schreef:
Kijk inderdaad even op mijn.tele2.nl


En dan is de bug automatisch verholpen?
Handig!

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 4 februari 2018
[quote=Frans1428]
eric schreef:
Kijk inderdaad even op mijn.tele2.nl


En dan is de bug automatisch verholpen?
Handig!

Is er eigenlijk weleens een forummaster aanwezig hier?

  • Aan het warmlopen
  • 5 februari 2018
Nee mijn abbonoment klopt dat hebk als eerste gechekt toen ik het zag ik dacht ik meld het ff voor de app devs miss is het een bug ofzo

JeroenM van Tele2
ernstkid schreef:
Nee mijn abbonoment klopt dat hebk als eerste gechekt toen ik het zag ik dacht ik meld het ff voor de app devs miss is het een bug ofzo


Heb je de bug nu nog steeds?
Op mijn telefoon werkt het nu wel in ieder geval.

Groeten Jeroen (Blijkbaar forummaster)

  • Aan het warmlopen
  • 5 februari 2018
Ja ik heb het nog steeds en ik heb de app ook al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd

Rena Chan
  • Forum Specialist
  • 5 februari 2018
@ernstkid wat ik bedoelde is als je jou verbruik via de browser (safari of Chrome bijvoorbeeld) bekijkt als je dan inlogt bij https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G

Heb je daar ook problemen?

Zorg ook dat jou klant gegevens in jou profiel ingevuld staan, zo kan het oorzaak snel achtergehaald worden als het bug klant specifiek is.

  • Aan het warmlopen
  • 5 februari 2018
Ik zal het nog een keer zeggen op mijn.tele2.nl klopt alles gewoon het is alleen in de app

En ik heb alle gegevens in mijn profiel ingevuld

Rena Chan
  • Forum Specialist
  • 5 februari 2018
Okay, duidelijk, verwarring kwam omdat je zei dat jou abonnement klopt, was ik bang dat je jou abonnement gegevens online had gekeken i.p.v. jou verbruik.

Even wachten tot dat een moderator het in behandeling neemt, voorlopig kun je wel je gebruik in de gaten houden via de website.

  • Forum Master
  • 6 februari 2018
JeroenM van Tele2 schreef:
ernstkid schreef:
Nee mijn abbonoment klopt dat hebk als eerste gechekt toen ik het zag ik dacht ik meld het ff voor de app devs miss is het een bug ofzo


Heb je de bug nu nog steeds?
Op mijn telefoon werkt het nu wel in ieder geval.

Groeten Jeroen (Blijkbaar forummaster)

Uhh collega?🤔 😉
Vreemd dat je hiermee niet verder bent gegaan.

JeroenM van Tele2
@Friesian

Volgens mij heb ik nog wat replies te gaan voordat ik echt forum master zou zijn ;)

@ernstkid

Heb je een android of een IOS telefoon?
Heb je de laatste versie van de app geïnstalleerd?
Als je de app er af gooit en opnieuw installeert werkt het dan wel?

Groeten,

Jeroen