Goedemorgen.
Ik kan in de tele2 app mijn gegevens niet bekijken, zodra ik het menu linksboven open en op mijn gegevens klik verdwijnt de app volledig.
En uiteraard ook de weergave van de mb's kloppen niet maar hier ben ik de enige niet in.
Wel zijn bij mij alle problemen begonnen na de aanvraag van verlenging op 27-03-2017 die overigens pas in gaat op 06-07-2017.
Voor de aanvraag van deze verlenging werkte alles prima, mijn oude toestel was een huawei p7 en mijn huidige toestel is een huawei p10 lite.
beantwoord
Verbruik Mijntele2 App
Beste antwoord door Jurrien van Tele2
Hallo scca,
Bedankt voor de gegevens die je gestuurd hebt. Ik heb deze doorgestuurd naar de ontwikkelaars zoals Frenk ook al aan gaf. Dit zal nu even afwachten zijn, in de tussentijd raad ik je aan eventuele updates van de app in de gaten houden.
Groetjes Jurrien
Bekijk origineel berichtBedankt voor de gegevens die je gestuurd hebt. Ik heb deze doorgestuurd naar de ontwikkelaars zoals Frenk ook al aan gaf. Dit zal nu even afwachten zijn, in de tussentijd raad ik je aan eventuele updates van de app in de gaten houden.
Groetjes Jurrien
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.