beantwoord

Tele2 app kan geen verbinding maken wanneer unlimited bundel leeg is

  • 30 April 2022
  • 5 reacties
  • 513 x bekeken

Zoals in de topic titel, wanneer mijn unlimited bundel leeg is kan ik via de app geen verbinding maken om een bundelbooster aan te vragen. Dus dan moet ik via wi-fi verbinding maken wat natuurlijk geen oplossing is. 

Voorheen werkte dit wel gewoon maar het is nu al een paar weken zo. Op vliegtuig modus af en aan te zetten helpt niet. Een bundelbooster sms versturen werkt wel gewoon. Maar daar zit dan weer een dagelijks limiet aan, waar ik af en toe overheen ga en dan zit ik weer zonder internet onderweg.

Overigens kan ik al sinds de t-mobile netwerk swap en app swap niet meer een bundelbooster aanvragen wanneer de oude bundel 80% leeg is. Deze moet 100% leeg zijn voordat ik een nieuwe mag aanvragen, ook al staat er overal dat ik het eerder mag aanvragen. Ook vrij vervelend.

icon

Beste antwoord door eric 30 April 2022, 23:39

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Die manier van werken is inderdaad hoe het nu is. Als je geen wifi hebt is sms DE manier om een bundelbooster te bestellen. Dat kun je na de eerste booster pas doen nadat de eerste booster volledig is verbruikt. Tele2 en T-Mobile hebben wel al een tweetal keer de dagelijkse initiële bundel en ook de bundelbooster een keer vergroot. Dit product is niet bedoeld als vervanging van een vaste internetverbinding. Dus mocht je ononderbroken internet met meer dan 10gb per dag nodig hebben, dan is dit niet het juiste product voor jou.

Bedankt voor de reactie eric, fijn dat je meedenkt, is wat ik zou zeggen als dat ook echt het geval was geweest. 

Ten eerste heb ik niet gezegd ononderbroken internet nodig te hebben. Het enige wat ik wil is de mogelijkheid om een nieuwe bundelbooster aan te kunnen vragen wanneer ik die nodig heb. Weetjewel, zoals geadverteerd wordt. Het is toch bezopen dat ik wifi moet gaan opzoeken wanneer ik wil opwaarderen. Ik kan moeilijk een openbaar wifi punt uit het niets toveren of vanuit huis meenemen als ik onderweg ben. Het aantrekkelijke van het unlimited abonnement is dat je dat allemaal niet nodig zou hebben. 

Het werkt het af en toe ook weer wel gewoon via de app. Dus het systeem werkt wel, maar heel gebrekig naar mijn ervaring. Het is natuurlijk super fijn dat de bundels een vergroot zijn, maar dat neemt niet weg dat je als betalende klant een systeem wilt waar je op kan vertrouwen wanneer je die nodig hebt.

Overigens snap ik niet helemaal waarom een moderator niets aan die passief agressieve berichten doet van eric en andere zogenaamde behulpzame members in deze community. Misschien zie ik dat verkeerd maar het is niet echt fijn om keer op keer zon reactie te zien. Alsof ik (en anderen) wat verkeerd doen door te verwachten dat je aangeschafte product werkt zoals het hoort. Er wordt niet eens goed gelezen voordat er een oordeel wordt geveld. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Snackdayflips,

Excuses voor de vertraagde reactie. De informatie die @eric geeft klopt. Mijn excuses als dit passief aggressief overkwam. Ik zie dit zelf niet zo en ik weet dat hij altijd wil helpen.

Wat apart dat het soms niet lukt om via MijnTele2 extra bundelboosters aan te vragen. Dit zou gewoon moeten werken, ook al ben je door je huidige bundelbooster heen. Kan ik op dit moment nog iets voor je doen? Laat het me weten, ik hoor het graag van je!

Meer informatie over unlimited data en de bundelbooster vind je hier:

 

Mocht je informatie missen of vragen hebben, laat het me dan ook zeer weten, dan kan ik hiermee aan de slag!

Groetjes,

Marciano

Ik ervaar het zelfde probleem. @Marciano van Tele2 . Wellicht heb je inmiddels wel een antwoord op de vraag van @Snackdayflips . 
 

ben het overigens eens dat de belerende teksten niet helpen bij het antwoord vinden van een probleem.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @s.elderen, kun je geen verbinding maken met de Tele2-omgeving via de app of webversie als je bundel 100% verbruikt is? Of kun je geen bundelbooster activeren nadat je bundel voor 80% verbruikt is? In dit laatste geval klopt dat, je kunt pas een nieuwe bundelbooster activeren als je bundel 100% verbruikt is. Dit kan ook via SMS, maar let op; heb je al 20GB gebruikt op een dag, dan kun je alleen nog extra data aanvragen via de app.

Het is inmiddels bij ons bekend dat de Tele2-omgeving niet werkt, als je databundel op is. Mijn collega's werken er al hard aan om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het snel weer werkt.

Reageer