Hallo,
Ik heb sinds kort een abonnement bij jullie maar in de app kan ik mijn verbruik niet zien maar alleen maar uitlegfilmpjes. Ook staat er dat ik geen abonnement heb en geen factuur hoe komt dit? Ook werkt de 4g niet altijd.
Ik wacht af op een antwoord
Mvg rianne
beantwoord
Tele 2 app en abonnement
Beste antwoord door JeroenK van Tele2
Goedemorgen Rianne1238,
Sinds wanneer ben je actief bij ons? Kun jij mij via een privébericht je postcode + huisnummer toesturen. Ik zal dan even onderzoek doen naar deze situatie.
Alvast bedankt!
Bekijk origineel berichtSinds wanneer ben je actief bij ons? Kun jij mij via een privébericht je postcode + huisnummer toesturen. Ik zal dan even onderzoek doen naar deze situatie.
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.