Skip to main content
beantwoord

Steeds opnieuw inloggen


Tot voor kort opende de app automatisch als ik er op klikte. Nu moet ik elke keer opnieuw inloggen?

Beste antwoord door Frenk van Tele2

Helaas lijkt dat het geval te zijn 😞 terug naar de tekentafel!

Ik raad jullie aan dit topic in de gaten te houden: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-mijntele2-app-70423.

Dat topic gaat over het probleem in kwestie en je zal daar ook het snelst de updates krijgen.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Frenk van Tele2
Hi FMoegstgeest, welkom op ons forum!

Ik wil daar graag even naar laten kijken. Heb je nog wat aanvullende info voor me?
-Welk besturingssysteem draait er op je telefoon en welke versie is dit?
-Welke versie van de app staat er op je telefoon? Weet je zeker dat dit de nieuwste is?
-Zou je je klantnummer en je 06-nummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Alvast bedankt 😃

M Tee
  • Durft te posten
  • 26 maart 2018
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Pas sinds kort bij Tele2 en moet iedere keer opnieuw inloggen als ik de MijnTele2 app open.
Ik vind dat onhandig, kan dat ook anders?

  • Durft te posten
  • 26 maart 2018
Hier hetzelfde probleem. Nieuwste versie van iOS (11.2.6 op iPhone X.). Ik heb de app verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd en het probleem blijft aanwezig.

  • Aan het warmlopen
  • 27 maart 2018
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een iphone 7 met ios 11.2.6

  • Aan het warmlopen
  • 27 maart 2018
Hier ook hetzelfde probleem, ios 11.2.6 iPhone 6s Plus.
Heel irritant. En als ik ingelogd ben vaak een rode balk dat er een technische storing is. 😱

Tineke van Tele2
Hallo allemaal,

Ook ik heb dit probleem. We zijn ermee bezig en hopen snel een oplossing te hebben. Zodra er een oplossing is zullen we dit kenbaar maken.

Tineke

  • Starter
  • 5 april 2018
Hallo. Al wat meer bekend? Laatste post is van 9 dagen geleden. Is een vervelend probleem

Frenk van Tele2
@tjeuke20 Voor zover bekend zijn de problemen voor gebruikers met android opgelost maar iOS gebruikers kunnen hier nog last van hebben.

We hebben helaas nog geen contrete fiksdatum.

  • Aan het warmlopen
  • 10 april 2018
Voor IOS nog steeds niet opgelost....erg vervelend dit!

Frenk van Tele2
Er is vanochtend een update doorgevoerd die het probleem op moet lossen.

Ik verwacht dat je nog eenmaal gevraagd zal worden om in te loggen en dat je gegevens dan weer (de gebruikelijke) 30 dagen opgeslagen worden.

  • Aan het warmlopen
  • 13 april 2018
Helaas......werkt nog niet...

  • Starter
  • 14 april 2018
Het werkt idd nog steeds niet.

Frenk van Tele2
Helaas lijkt dat het geval te zijn 😞 terug naar de tekentafel!

Ik raad jullie aan dit topic in de gaten te houden: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-mijntele2-app-70423.

Dat topic gaat over het probleem in kwestie en je zal daar ook het snelst de updates krijgen.