beantwoord
Rekeningnummer wijzigen lukt niet
Zoals ik ook al in eerdere topics zie, is het niet eenvoudig om het bankrekeningnummer voor de automatische incasso te wijzigen.
Je vult alles in, je slaat het op en er verandert niets. (Twee browsers geprobeerd).
Kan iemand van Tele2 mij alstublieft verder helpen? Ik wil graag mijn oude bankrekening zo snel mogelijk opheffen.
Je vult alles in, je slaat het op en er verandert niets. (Twee browsers geprobeerd).
Kan iemand van Tele2 mij alstublieft verder helpen? Ik wil graag mijn oude bankrekening zo snel mogelijk opheffen.
Beste antwoord door Cas van Tele2
Het rekeningnummer is aangepast. Hier wordt de volgende factuur vanaf geschreven Het rekeningnummer was 11 oktober aangepast maar dan is de nieuwe factuur al aangemaakt deze wordt op de eerste van de maand aangemaakt en daar is het oude rekeningnummer al in meegenomen
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.