Skip to main content
beantwoord

Problemen inloggen MijnTele2


Damian538
Hallo,

Ik heb de MijnTele2 app gedownload maar als ik m open en mn gegevens invul laat ie mij niet binnen ik blijf op het inlogscherm hangen.

Word er al naar gekeken?

Mvg
Damian

Beste antwoord door Kim van Tele2

Hi Damian,

Omdat er nog steeds problemen zijn met het inloggen op MIjn Tele2 hebben we een algemeen topic om de status te volgen.
jouw topic zal gesloten worden en via dit topic kun je de actuele status bijhouden.

Als je andere vragen hebt kun je een nieuw topic openen.

Groetjes, Kim
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Damian538
  • Aan het warmlopen
  • 2 april 2017
Aanvulling: ik heb een samsung galaxy s5 (SM-G900F)

Kim van Tele2
Heb je alleen problemen met de app of ook met de website als je wilt inloggen?
De eerst keer moet er altijd ingelogd worden via de website, dit kan niet via de app.

Heb je ook al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
En welke software versie heb jij op je Samsung? De nieuwste? Anders kun je de nieuwste versie installeren en daarna opnieuw de app downloaden.

Damian538
  • Aan het warmlopen
  • 3 april 2017
Goedemorgen Kim,

Ik heb alleen problemen met inloggen in de MijnTele2 App, ik kan wel gewoon inloggen op de website.

Ik had de app al is verwijderd en er opnieuw opgezet maar het probleem was niet verholpen. ( Meer mensen hebben er last van volgens de Google Play Reviews, Twitter en forums )

Mijn telefoon is up-to-date
Android versie: 6.0.1

Mvg
Damian

Damian538
  • Aan het warmlopen
  • 3 april 2017
Hier een demonstratie:

https://youtu.be/bMy1NfYiKpE

  • Aan het warmlopen
  • 3 april 2017
Goeie morgen ,
Heb al sinds een week problemen met de app Mijn Tele2 .
Dit geldt voor 2 telefoons een Samsung S 6 en een Samsung Mini S 5 .
Het volgende bericht komt steeds terug : Mijn Tele 2 is gestopt Rapport en OK.
Dit schijnt een foutmelding te zijn , mis de app wel en zeker als je buitenlandse Internet bundel hebt.
Graag oplossen dit euvel.

gr. Age

Kim van Tele2
Een beter voorbeeld had je niet kunnen geven! We werken hard om deze storing op te lossen.
Op dit moment ervaren helaas veel mensen problemen met de app.

We werken hard aan een oplossing en ik zou daarom willen vragen om nog even geduld te hebben.

Damian538
  • Aan het warmlopen
  • 5 april 2017
Top

Kim van Tele2
Hi Damian,

Omdat er nog steeds problemen zijn met het inloggen op MIjn Tele2 hebben we een algemeen topic om de status te volgen.
jouw topic zal gesloten worden en via dit topic kun je de actuele status bijhouden.

Als je andere vragen hebt kun je een nieuw topic openen.

Groetjes, Kim