Goedendag,
Ik heb al een aantal jaar 2 telefoonnummers van tele2 met allebei dezelfde e-mailadres (account).
De nieuwe app heb ik geinstalleerd en er is nu nog maar 1 telefoonnummer te zien.
Wat kan ik doen om beide telefoonnummers te zien?
Goedendag,
Ik heb al een aantal jaar 2 telefoonnummers van tele2 met allebei dezelfde e-mailadres (account).
De nieuwe app heb ik geinstalleerd en er is nu nog maar 1 telefoonnummer te zien.
Wat kan ik doen om beide telefoonnummers te zien?
Beste antwoord door dennysvandijk
Die sms die ik heb gehad is gestuurd naar het telefoonnummer wat ik niet in de app zie staan en juist niet naar het telefoonnummer die ik wel zie staan in de app.
Ik heb gedaan wat je beschreef in het topic, mijn gebruikersnaam veranderd en vervolgens geprobeerd een 2e account aan te maken met de oude gebruikersnaam en het telefoonnummer dat ik niet in de app zie staan. Dan krijg ik de volgende melding:
“Er is al een account voor het mobiele nummer dat je opgeeft. Controleer het nummer en probeer het opnieuw. Is het nummer correct? Vraag dan opnieuw je gegevens op
(aanvullend: ik heb maar een klantnummer)
Volgens mij moet dit probleem gewoon intern bij Tele2 zelf worden opgelost, ik zie dat meerdere klanten daar problemen mee hadden en dan moest er een privebericht met gegevens worden opgestuurd naar een Tele2 medewerker die dan een 2e account zou aanmaken.
(Ik heb Tele2 gebeld en die hebben mij verder geholpen, telefonisch is er een 2e account aangemaakt dus die kan ik nu ook beheren via MijnTele2. In de app is het vooralsnog niet mogelijk het tweede nummer te beheren volgens de Tele2 medewerker. Ik kan het 2e nummer nu wel toevoegen in de app maar niet beheren.)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.