Sinds gister werkt de oude Tele2 app niet meer. Ik heb een nieuwe moeten installeren, maar er doet zich een fout voor.
Er zijn twee telefoonnummers aan mijn account gekoppeld. In de oude app kon ik met twee klikken wisselen tussen die nummers. Met de nieuwe app zie ik alleen het verbruik van mijn tweede telefoon, en niet van m’n primaire telefoon. Een tweede account toevoegen lukt niet, omdat ze onder dezelfde naam staan. Wat moet ik doen?
Beste antwoord door pipodeclown
Als je inlogt op Mijn Tele2 dan zie je dus je tweede nummer en kan je onder “mijn gegevens” je gebruikersnaam aanpassen naar iets anders dan het e-mailadres. Daarna kan je opnieuw inloggen met je e-mailadres en controleren of je daar dan je primaire nummer ziet. Als beide accounts werken, dan kan je deze toevoegen aan de app. In de app kan je een extra account toevoegen door onderaan “meer” te kiezen en daarna “gebruiker toevoegen”.
Als je inlogt op Mijn Tele2 dan zie je dus je tweede nummer en kan je onder “mijn gegevens” je gebruikersnaam aanpassen naar iets anders dan het e-mailadres. Daarna kan je opnieuw inloggen met je e-mailadres en controleren of je daar dan je primaire nummer ziet. Als beide accounts werken, dan kan je deze toevoegen aan de app. In de app kan je een extra account toevoegen door onderaan “meer” te kiezen en daarna “gebruiker toevoegen”.
Als je inlogt op Mijn Tele2 dan zie je dus je tweede nummer en kan je onder “mijn gegevens” je gebruikersnaam aanpassen naar iets anders dan het e-mailadres. Daarna kan je opnieuw inloggen met je e-mailadres en controleren of je daar dan je primaire nummer ziet. Als beide accounts werken, dan kan je deze toevoegen aan de app. In de app kan je een extra account toevoegen door onderaan “meer” te kiezen en daarna “gebruiker toevoegen”.
Helaas werkt dit niet. Ik heb de gebruikersnaam van 1 telefoon nummer gewijzigd, en nu werkt m’n oude gebruikersnaam niet meer. M’n 2e telefoonnummer blijft onvindbaar.
Als je inlogt op Mijn Tele2 dan zie je dus je tweede nummer en kan je onder “mijn gegevens” je gebruikersnaam aanpassen naar iets anders dan het e-mailadres. Daarna kan je opnieuw inloggen met je e-mailadres en controleren of je daar dan je primaire nummer ziet. Als beide accounts werken, dan kan je deze toevoegen aan de app. In de app kan je een extra account toevoegen door onderaan “meer” te kiezen en daarna “gebruiker toevoegen”.
Helaas werkt dit niet. Ik heb de gebruikersnaam van 1 telefoon nummer gewijzigd, en nu werkt m’n oude gebruikersnaam niet meer. M’n 2e telefoonnummer blijft onvindbaar.
Probeer dat 2e nummer eerst opnieuw te registreren om een Mijn Tele2 account ervoor aan te maken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.