Sinds kort heb ik weer een mobiel abonnement bij Tele2.
Nu heb ik de, Mijn Tele2 app geïnstalleerd, krijg ik mijn oude gegevens van mijn vorige abonnement te zien. Toen heb ik Tele2 gebeld, het kon liggen aan, ik gebruikte het zelfde emailadres als de vorige keer. Zij/ik hebben het emailadres toen veranderd en nu zou het goed moeten gaan. Maar niet dus. Ik heb de geschiedenis vd browsers gewist. Maar ook dat heeft niets geholpen.
Wie weet raad!!!
beantwoord
Mijn Tele2 app
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Hoi Djokir, welkom op ons forum!
Het kan inderdaad een beetje lastig zijn om je e-mailadres vrij te maken om deze met je nieuwe MijnTele2 omgeving te gebruiken. Ik zal stap voor stap een beschrijving geven van wat er moet gebeuren. Zou je (nogmaals) deze stappen willen doorlopen?
1. Log in op MijnTele2 met je e-mailadres. Ga naar 'Je account' > 'Accountgegevens'. Je ziet hier je klantnummer; begint deze met een 5? Dan zit je op je oude omgeving.
2. Wijzig je e-mailadres bij 'Login-gegevens'. Heb je geen ander e-mailadres paraat? Gebruik dan deze website voor een tijdelijk e-mailadres.
3. Na het invoeren van een nieuw e-mailadres moet je de wijziging bevestigen. Hiervoor wordt een e-mail naar het e-mailadres gestuurd. Open deze mail en volg de link om de wijziging te voltooien.
4. Je eigen e-mailadres is nu vrij om MijnTele2 te activeren! Vul hier je eigen e-mailadres in om de activatie te voltooien.
Lukt dit zo?
Bekijk origineel berichtHet kan inderdaad een beetje lastig zijn om je e-mailadres vrij te maken om deze met je nieuwe MijnTele2 omgeving te gebruiken. Ik zal stap voor stap een beschrijving geven van wat er moet gebeuren. Zou je (nogmaals) deze stappen willen doorlopen?
1. Log in op MijnTele2 met je e-mailadres. Ga naar 'Je account' > 'Accountgegevens'. Je ziet hier je klantnummer; begint deze met een 5? Dan zit je op je oude omgeving.
2. Wijzig je e-mailadres bij 'Login-gegevens'. Heb je geen ander e-mailadres paraat? Gebruik dan deze website voor een tijdelijk e-mailadres.
3. Na het invoeren van een nieuw e-mailadres moet je de wijziging bevestigen. Hiervoor wordt een e-mail naar het e-mailadres gestuurd. Open deze mail en volg de link om de wijziging te voltooien.
4. Je eigen e-mailadres is nu vrij om MijnTele2 te activeren! Vul hier je eigen e-mailadres in om de activatie te voltooien.
Lukt dit zo?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.