beantwoord
mijn tele 2 “er is een onverwachte fout melding”
Ik word er inmiddels kotsmisselijk van, Mijn Tele 2 werkt nu al weken niet. Ik krijg telkens de melding “er is een onverwachte fout opgetreden” klantenservice vertelt mij verwijder de app en start je telefoon opnieuw op, nog steeds zonder succes. Ik heb een unlimited data bundel niet voor niks aangeschaft ik reis en ben zelden thuis, 1gb per dag is binnen no time op als je in de trein Netflix bekijkt, ik betaal nu al weken voor een functie die niet eens werkt. Dan lees ik dat het met het wachtwoord te maken kan hebben als het leestekens bevat, dat vind ik op zich al frappant. Maar aangezien ik via de app alleen een pin code kan gebruiken of gezichts herkenning zijn lees tekens niet van toepassing. Het is toch ongelofelijk dat een app wat essentieel is gewoon niet werkt. Bij deze zodra het contract verloopt verleng ik niet. Ik ga ook een petitie starten hier voor want mijn frustraties lopen echt hoog op. Ik moet gewoon alles kunnen doen wat ik wil op mijn telefoon als ik geen WiFi heb. Daar voor betaal ik niet voor niets 60,00€ p/m
Beste antwoord door pipodeclown
Het is 5GB per dag en daarna 1GB aanvullers. Voor je abonnement betaal je maximaal EUR 25 tenzij je er zelf voor gekozen hebt een lening voor een toestel te nemen. Het is natuurlijk vervelend als de app niet werkt, probeer eerst eens de tip van de klantenservice. De app werkt inderdaad met een pincode, maar bij eerste installatie moet je wel je wachtwoord invoeren. Probeer eens op Mijn Tele2 je wachtwoord te wijzigen en daarna in de app.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.