Skip to main content
beantwoord

inloggen werkt niet

  • 22 februari 2018
  • 2 reacties
  • 150 x bekeken

Kellytaal
ik kan niet inloggen op de app en op de site,
hij zegt dat mijn wachtwoord niet goed is en als ik mijn wachtwoord verander doet hij het nog steeds niet. nu kan ik ook niet zien wat ik verbruik qua mb's
Wat moet ik doen??????

Beste antwoord door JeroenK van Tele2

Hi Kelly,

Ik heb je zojuist een PB gestuurd met daarin de vraag welk e-mailadres je wilt gebruiken voor de MijnTele2 omgeving.

Zou je daar op willen reageren?
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Hi Kelly,

Ik heb je zojuist een PB gestuurd met daarin de vraag welk e-mailadres je wilt gebruiken voor de MijnTele2 omgeving.

Zou je daar op willen reageren?

Opgelost middels het opnieuw aanmaken van een MijnTele2 account.

Dit topic wordt gesloten.