Skip to main content
beantwoord

Inloggen Tele2 App werkt niet


Hey, ik heb een mobiel abonnement lopend bij Tele2. Dit in combinatie met een iPhone 7 Plus. Zoals de titel het al benoemt, ik kan niet meer inloggen in de Tele2 app.

Dit is wat ik al heb gedaan:
Wachtwoord herstellen
Account opnieuw laten activeren
App verwijderen van m'n telefoon en opnieuw downloaden
Controleren of ik wel via de mijntele2 site kan inloggen (dit is mogelijk)

Ik snap er dus niks. Iemand die een oplossing weet? Ik vind het namelijk veel fijner om de app te gebruiken ipv de browser.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Petra van Tele2

Goed nieuws! De nieuwe update staat sinds vandaag live in de Playstore en Appstore.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 29 juli 2019
Er is een update onderweg. Die schijnt veel van dit soort problemen op te lossen.

Petra van Tele2
  • Oud moderator
  • 142 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2019
Goed nieuws! De nieuwe update staat sinds vandaag live in de Playstore en Appstore.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.

Groet Petra

Petra van Tele2
Omdat de MijnTele2 inlogproblemen inmiddels zijn opgelost ga ik dit topic sluiten. Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kun je een nieuw topic openen.

Groet Petra