Hey, ik heb een mobiel abonnement lopend bij Tele2. Dit in combinatie met een iPhone 7 Plus. Zoals de titel het al benoemt, ik kan niet meer inloggen in de Tele2 app.
Dit is wat ik al heb gedaan:
Wachtwoord herstellen
Account opnieuw laten activeren
App verwijderen van m'n telefoon en opnieuw downloaden
Controleren of ik wel via de mijntele2 site kan inloggen (dit is mogelijk)
Ik snap er dus niks. Iemand die een oplossing weet? Ik vind het namelijk veel fijner om de app te gebruiken ipv de browser.
Alvast bedankt!
beantwoord
Inloggen Tele2 App werkt niet
Beste antwoord door Petra van Tele2
Goed nieuws! De nieuwe update staat sinds vandaag live in de Playstore en Appstore.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.
Groet Petra
Bekijk origineel berichtMocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.
Groet Petra
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.