Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om mijn mijntele2 account te actieveren en ook al op meerdere apparaten maar hij geeft steeds aan “sorry er is iets fout gegaan” en ik wil wel graag inzicht in mijn verbruik maar dat wil zo niet dus ik hoop dat ik hiermee geholpen word
Mvg Gerard
Bladzijde 1 / 1
Hier heb ik ook last van en zo te zien meerdere mensen.
Hoi Gerard ten Napel
Welkom op het forum van Tele2,
Ik snap dat je graag je verbruik wil inzien!
Kun je me even het e-mailadres sturen waar je mee in wilt loggen in een privé bericht?
Fijne dag,
Arjan
Welkom op het forum van Tele2,
Ik snap dat je graag je verbruik wil inzien!
Kun je me even het e-mailadres sturen waar je mee in wilt loggen in een privé bericht?
Fijne dag,
Arjan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.