beantwoord
E-mailadres bestaat niet meer
Ik ben mijn wachtwoord kwijt en mijn e-mailadres waar het naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer , ik kan dus niet inloggen hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door Patrick van Tele2
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.