Skip to main content
beantwoord

E-mailadres bestaat niet meer

  • 4 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 640 x bekeken

Leco
Ik ben mijn wachtwoord kwijt en mijn e-mailadres waar het naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer , ik kan dus niet inloggen hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Patrick van Tele2

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2

Topic gesloten ivm inactiviteit. Mocht je nog steeds problemen ervaren maak even nieuwe topic aan!