beantwoord

BKR registratie verwijderen wegens belangenafweging

  • 7 September 2022
  • 3 reacties
  • 227 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Is het mogelijk om 1 achterstand van 2021 (die meteen is hersteld) wegens belangenafweging te verwijderen? die melding zorgt ervoor dat ik niet in aanmerking kom voor een lening.  

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 8 September 2022, 09:53

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Smvdw,

Zou je me iets meer informatie kunnen geven over die achterstand? Ik kan dit niet zo snel terugvinden in het systeem. Ik zie wel dat er een actief toestelkrediet loopt van 07-11-2021 t/m 6-11-2023. Ik denk dat dit de reden is dat je niet in aanmerking komt voor een andere lening.

Je kunt je toestelkrediet het beste in één keer afbetalen via tele2.nl/my/abonnement. Onder het kopje 'Toestelkrediet’ staat een knop om direct het krediet af te kopen via iDeal. Alléén als je via MijnTele2 het toestelkrediet afbetaalt (via een iDEAL-betaling) geven we binnen 1 uur de status door aan BKR, zodat je niet zo lang hoeft te wachten. Het kan tot 2 werkdagen duren voordat BKR de status heeft aangepast.

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht er nog iets anders spelen, laat het me dan gerust weten. Anders raad ik dit allereerst aan. 😄

Groetjes,

Marciano

Het gaat niet over een lopend abonnement, deze is al afgerond en betaalt. 
Het is een melding van 14-03-2021, kan ik hier de gegevens delen met u? 

Hey @Smvdw,

Zou je me iets meer informatie kunnen geven over die achterstand? Ik kan dit niet zo snel terugvinden in het systeem. Ik zie wel dat er een actief toestelkrediet loopt van 07-11-2021 t/m 6-11-2023. Ik denk dat dit de reden is dat je niet in aanmerking komt voor een andere lening.

Je kunt je toestelkrediet het beste in één keer afbetalen via tele2.nl/my/abonnement. Onder het kopje 'Toestelkrediet’ staat een knop om direct het krediet af te kopen via iDeal. Alléén als je via MijnTele2 het toestelkrediet afbetaalt (via een iDEAL-betaling) geven we binnen 1 uur de status door aan BKR, zodat je niet zo lang hoeft te wachten. Het kan tot 2 werkdagen duren voordat BKR de status heeft aangepast.

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht er nog iets anders spelen, laat het me dan gerust weten. Anders raad ik dit allereerst aan. 😄

Groetjes,

Marciano

Het gaat niet over een lopend abonnement, deze is al afgerond en betaalt. 
Het is een melding van 14-03-2021, kan ik hier de gegevens delen met u? 

Reageer