beantwoord

Authenticator issue

  • 12 October 2022
  • 3 reacties
  • 172 x bekeken

Na defect van toestel nieuw toestel gaan gebruiken, alleen nu authenticator gegevens weg.

Hoe kan ik opnieuw deze verkrijgen voor mijn Tele 2?

icon

Beste antwoord door carbear 13 October 2022, 14:43

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Welke authenticator gegevens bedoel je? 
Bedoel je de toegangscode voor mijntele2? De app?

Zelfde probleem hier… Nieuwe telefoon, authenticator van Microsoft werkt niet meer. Er wordt geen code gecreerd om in te loggen. Dus nieuwe koppeling tussen Tele2 en authenticator app moet gemaakt worden.

Ik moet dus op een of andere manier een account van Tele2 toevoegen.. maar hoe? Laptop geopend en een intensieve zoeksessie gestart op Tele2. Helaas is nergens op de site van Tele2 te vinden hoe de authenticator app opnieuw te installeren is. Opnieuw instaleren van app op de telefoon werkt ook niet. Kortom ik kan niet op mijn Tele2 inloggen.

Geen hulp van callcenter. Komen niet verder dan: kijk maar op de site en probeer het later nog maar eens. Iets met kastje en een muurtje 🙄

https://www.tele2.nl/blog/authenticator-app/ < is het enige stukje info op de site…. 

Met andere woorden, arghh, Help! 😫😤

Reputatie 7
Badge +12

Hey @EpL, niet leuk om te horen dat je nog geen hulp hebt gehad, maar daarom ben ik wel blij dat je bij mij terecht bent gekomen. Ik help je direct verder om de tweestapsverificatie uit te zetten. De authenticator is er natuurlijk om je MijnTele2-omgeving beter te beschermen, dus er gelden strenge regels voor ons om dit uit te zetten, maar geen zorgen – die optie is er wel!

Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek een kopie van je legitimatie te mailen. Je kunt op de mail reageren met een scan of foto van je legitimatiebewijs in de bijlage. Let op: de volgende onderdelen moeten onleesbaar zijn gemaakt, anders mogen we de aanvraag niet in behandeling nemen:

  • Beide pasfoto’s
  • Het documentnummer
  • Je lengte
  • Het BSN (dit staat óók in de lange regel onderin)
  • De QR-code

Reageer je direct op de mail en voldoet de kopie aan bovenstaande voorwaarden? Dan help ik je direct verder om de tweestapsverificatie uit te zetten. Ik ben vanaf 10:30 uur minder tot niet meer te bereiken vandaag, dus ik hoop dat je de mail daarvoor al kunt sturen, zodat ik je direct verder kan helpen. Mocht je later pas tijd hebben, stuur dan een berichtje naar mijn collega’s op Facebook of Twitter. Zij helpen je dan met alle plezier verder! 💪🏻

Ik hoor het graag van je. 

Reageer