beantwoord
Adresgegevens aanpassen
Hello, I have sim only subscription and I would like to change my address in mijntele2, but it tells me that I cannot change it myself for 2 months: (Wijzigen is helaas nu niet mogelijk, i.v.m. een blokkade op uw dienst(en). De eerste twee maanden van je abonnement kun je niet alles zelf (de)blokkeren. Nadat je twee facturen hebt betaald is dit wel mogelijk. Vragen? Zie hier voor meer informatie.) How can I change the address in the system?
Beste antwoord door Rena Chan
For new costumers there are a few restrictions in place, this includes changing the bank account and address.
Those restrictions are lifted automatically after 2 invoices have been paid.
If it's urgent to change your address, you can fill in your account information (costumer number and date of birth) in your profile.
Bekijk origineel berichtThose restrictions are lifted automatically after 2 invoices have been paid.
If it's urgent to change your address, you can fill in your account information (costumer number and date of birth) in your profile.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.