beantwoord
2e account aanmaken
Het aanmaken van een 2e account lukt niet. Probleem is het zelfde emailadres
Beste antwoord door Hinke van Tele2
Hi Mverboom,
Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.
Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groetjes,
Hinke
Bekijk origineel berichtAls je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.
Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groetjes,
Hinke
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.