Must read

Tele2 presents: Dit Wil Ik Weken 2022

  • 11 July 2022
  • 0 reacties
  • 468 x bekeken
Tele2 presents: Dit Wil Ik Weken 2022
Reputatie 7
Badge +12

We zijn weer terug met waanzinnige acties en genadeloos lage prijzen. Vandaag starten we met de Dit Wil Ik Weken!

 

Tussen maandag 11 juli en zondag 4 september geniet jij voor maar liefst acht weken van ijzersterke acties en bizar hoge kortingen. Denk hierbij aan gratis aansluiten, gratis 5G add-ons en 10GB data voor de prijs van 5GB!
 



Gratis aansluiten

Profiteer tijdens de Dit Wil Ik Weken van gratis aansluiten t.w.v. € 30 voor reguliere aansluitingen. Kies je voor Sim Only? Dan profiteer je van gratis aansluiten t.w.v. € 20!

 

10GB data voor de prijs van 5GB

Waarom zou je voor 5GB data gaan als je nu 10GB data krijgt voor dezelfde prijs? Tijdens de Dit Wil Ik Weken fixen wij dit voor je. Dat betekent 10GB voor een genadeloos lage prijs op alle toestellen van Tele2. Dit wil je niet missen!

Toestellen van Alcatel en Emporia uitgezonderd.

 

Gratis 5G add on

Genieten van genadeloos snel internet? Je ontvangt nu gratis 5G op alle bundels!

 

In de spotlight: 4 prachtige toestellen

Wil jij gratis aansluiten, 10GB voor een genadeloos lage prijs én gratis 5G, maar twijfel je nog over een toestel? Geen zorgen, ook hier helpen we je graag een handje. Wij zetten vier kanjers voor je op een rijtje.

iPhone 13, 128 GB

  • 10GB + 200 min/sms € 12,50 per maand
  • Toestelbetaling: € 32 per maand
  • Totaal: € 44,50 per maand

Samsung Galaxy S22, 128GB

  • 10GB + 200 min/sms: € 12,50 per maand
  • Toestelbetaling: € 27 per maand
  • Totaal: € 39,50 per maand

Bestel je de Samsung Galaxy S22 vóór 31 juli? Dan profiteer je van een bizarre CASHBACK actie van maar liefst € 100!
 

OPPO Find X5 Lite

  • 10GB + 200 min/sms: € 12,50 per maand
  • Toestelbetaling: € 16 per maand
  • Totaal: € 28,50 per maand

Xiaomi Redmi Note 11 Pro

  • 10GB + 200 min/sms: € 12,50 per maand
  • Toestelbetaling: € 13 per maand
  • Totaal: € 25,50 per maand

Bestel je de Xiaomi Redmi Note 11 Pro tussen 11 juli en 9 september? Dan ontvang je gratis de Mi Smart Band 6 t.w.v. € 39,95!
 

Sim Only

Is jouw smartphone nog helemaal goed of is ‘ie zelfs gloedjenieuw? Kies dan voor Sim Only. Je krijgt nu Unlimited data + 200 min/sms voor een genadeloos lage prijs van € 25 per maand!

 

Ben je benieuwd welke deals we nog meer voor je hebben klaarliggen? Ga dan snel naar onze website. Meer weten over alle lopende acties en gratis cadeaus? Check dan dit topic! Voor de F.A.Q. klik hier.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten in een reactie hieronder of start gerust een nieuw topic – we helpen je graag!


0 reacties

Geen reactie

Reageer