Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 8faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Hallo, week geleden hebben we deze info gekregen en ben nu toch wel benieuwd of er een nieuwe update is voor de levertijden van de iPhone 12 pro Max, nog steeds 2/3 weken?


Hallo, week geleden hebben we deze info gekregen en ben nu toch wel benieuwd of er een nieuwe update is voor de levertijden van de iPhone 12 pro Max, nog steeds 2/3 weken?

Ik denk nog steeds het zelfde ik zou het niet gel vinden als ze opeens zeggen dat het nog langer gaat duren Tele2 reageert ook altijd laat. Ik verheug me ook niet meer omdat het zo lang duurt 


-


Hallo, week geleden hebben we deze info gekregen en ben nu toch wel benieuwd of er een nieuwe update is voor de levertijden van de iPhone 12 pro Max, nog steeds 2/3 weken?

Ik denk nog steeds het zelfde ik zou het niet gel vinden als ze opeens zeggen dat het nog langer gaat duren Tele2 reageert ook altijd laat. Ik verheug me ook niet meer omdat het zo lang duurt 

Ja ik snap je volledig, ik kijk er ook erg naar uit. Ben juist overgestapt naar Tele2 en hoopte dat ze het hier beter kunnen regelen, helaas

we wachten af..


Hallo, week geleden hebben we deze info gekregen en ben nu toch wel benieuwd of er een nieuwe update is voor de levertijden van de iPhone 12 pro Max, nog steeds 2/3 weken?

Ik denk nog steeds het zelfde ik zou het niet gel vinden als ze opeens zeggen dat het nog langer gaat duren Tele2 reageert ook altijd laat. Ik verheug me ook niet meer omdat het zo lang duurt 

Ja ik snap je volledig, ik kijk er ook erg naar uit. Ben juist overgestapt naar Tele2 en hoopte dat ze het hier beter kunnen regelen, helaas

we wachten af..

En nog steeds geen antwoord van tele2


Hallo, week geleden hebben we deze info gekregen en ben nu toch wel benieuwd of er een nieuwe update is voor de levertijden van de iPhone 12 pro Max, nog steeds 2/3 weken?

Hallo Koen, 
De levertijden tabel is up to date! Als de levertijden veranderen dan passen we de tabel direct aan. Dus op dit moment nog steeds 2 tot 3 weken! Logisch dat je niet meer kan wachten want het is zo een supermooi toestel. Je hebt de beste van het beste uitgekozen, daarom ook extra populair. Nog even geduld, het wachten wordt zeker beloond! :muscle:


Wauw nu wordt het echt spannend. Vanaf morgen is het 2 weken geleden dus dan zou het of in de loop van aankomende week of begin die week erna komen. Ik hoop het echt zo🤞🏼 Iedere dag kijk ik helemaal obsessed naar de status bestelling😂 bizar hoe je ergens zo mee bezig kan zijn.. soms denk ik weleens pff doe normaal het is maar een telefoon…… maar goed ik hoop echt zo dat het aankomende week gaat gebeuren😍


Ik had op 6 november 14:19 de iPhone 12 pro max blue 256gb  besteld en betaald. Afgelopen vrijdag voor de 100e keer contact opgenomen met tele2 en werd mij verteld dat het nog wel eens 3 weken kon duren. Toen door laten verbinden naar de afdeling die over annuleringen gaat. Bestelling geannuleerd, bij apple zelf besteld en dezelfde dag nog naar Amsterdam gereden om de iPhone meteen op te halen. Erg leuk een pre-order maar niet als je het uiteindelijk geen pre-order kan noemen. Heb de iPhone nu 2 dagen en ben zeer tevreden. Hoop dat iedereen snel kan genieten van zin/haar nieuwe iPhone.


Dat is echt weer Apple. Ze bevoorraden eerst hun eigen winkels voordat ze retailers en providers de producten geven. Overal is een tekort, behalve bij de Apple store. Daar krijgen ze natuurlijk wel de adviesprijs voor de telefoons


Ik had op 6 november 14:19 de iPhone 12 pro max blue 256gb  besteld en betaald. Afgelopen vrijdag voor de 100e keer contact opgenomen met tele2 en werd mij verteld dat het nog wel eens 3 weken kon duren. Toen door laten verbinden naar de afdeling die over annuleringen gaat. Bestelling geannuleerd, bij apple zelf besteld en dezelfde dag nog naar Amsterdam gereden om de iPhone meteen op te halen. Erg leuk een pre-order maar niet als je het uiteindelijk geen pre-order kan noemen. Heb de iPhone nu 2 dagen en ben zeer tevreden. Hoop dat iedereen snel kan genieten van zin/haar nieuwe iPhone.

Tsjaa.. morgen wordt het alweer 2 weken geleden voor mij.. maar annuleren kan ik dan ook niet meer.. en trouwens heeft helemaal geen nut want bij alle providers duurt het net zo lang.. bovendien heb ik het geld er niet naar om dat zo maar even neer te tikken.. wil ook spaargeld achter de hand kunnen houden..  als ik het had gehad, had ik ook zeker de iPhone gewoon bij Apple besteld. Mja.. nou evengoed weer vol goeie moed nieuwe week met als obsessie nummer 1; status bestelling bekijken 😂


Dat is echt weer Apple. Ze bevoorraden eerst hun eigen winkels voordat ze retailers en providers de producten geven. Overal is een tekort, behalve bij de Apple store. Daar krijgen ze natuurlijk wel de adviesprijs voor de telefoons

Helpt het om een klacht bij Apple zelf in te dienen?😌


ik heb een ipgone 12 pro max goud 256 GB besteld op 15.11.2020. wanneer zal ik mijn telefoon ontvangen? 


Dat is echt weer Apple. Ze bevoorraden eerst hun eigen winkels voordat ze retailers en providers de producten geven. Overal is een tekort, behalve bij de Apple store. Daar krijgen ze natuurlijk wel de adviesprijs voor de telefoons

Helpt het om een klacht bij Apple zelf in te dienen?😌

Ik denk het niet. Dit doen ze met elke launch… eigen winkels eest!


ik heb een ipgone 12 pro max goud 256 GB besteld op 15.11.2020. wanneer zal ik mijn telefoon ontvangen? 

Zoals je in het openingstopic kunt zien is de levertijd 2 tot 3 weken. Zodra jouw toestel er is ontvang je een e-mail om een afspraak te maken met de koerier.


In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, houd deze dus in de gaten. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 4faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Nou laten we hopen dat we die telefoon deze week ontvangen 


Je kunt er jammer genoeg niet van op aan dat ze het (goed) voor je regelen. Zal vast even duren voor ze iets met de klacht doen. Dan krijg je een waardeloze 'sorry' en, 'we zullen ons best doen om onze processen te verbeteren'.  Bedankt voor niets.

Vandaag een reactie gekregen op mijn klacht.

"

Bedankt voor uw bericht, Ik begrijp uit uw bericht dat het een en ander fout is gegaan met het pre orderen van de Iphone 12 Pro max. Ik durf niet te zeggen wat voor foutmelding mijn eerste collega tegen kwam waardoor het niet mogelijk was, Ik kan inderdaad zien dat op 07-11 het abonnement alsnog verlengt is met de Apple Iphone 12 pro max 256GB Blauw. Ik begrijp natuurlijk dat u zich benadeeld voelt omdat u later op de lijst bent gezet voor het ontvangen van het toestel. Ik moet u helaas teleurstellen want ik kan aan de plaatsing op die lijst geen invloed uitoefenen, want dat is compleet geautomatiseerd. Wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk te voorzien van uw bestelde toestel. Onze excuses voor het ongemak. Ik verwacht u zo voldoende te hebben geinformeerd."

 

Samengevat: het spijt ons maar u zult het moeten doen met onze fouten. 

Kansloos.


Je kunt er jammer genoeg niet van op aan dat ze het (goed) voor je regelen. Zal vast even duren voor ze iets met de klacht doen. Dan krijg je een waardeloze 'sorry' en, 'we zullen ons best doen om onze processen te verbeteren'.  Bedankt voor niets.

Vandaag een reactie gekregen op mijn klacht.

"

Bedankt voor uw bericht, Ik begrijp uit uw bericht dat het een en ander fout is gegaan met het pre orderen van de Iphone 12 Pro max. Ik durf niet te zeggen wat voor foutmelding mijn eerste collega tegen kwam waardoor het niet mogelijk was, Ik kan inderdaad zien dat op 07-11 het abonnement alsnog verlengt is met de Apple Iphone 12 pro max 256GB Blauw. Ik begrijp natuurlijk dat u zich benadeeld voelt omdat u later op de lijst bent gezet voor het ontvangen van het toestel. Ik moet u helaas teleurstellen want ik kan aan de plaatsing op die lijst geen invloed uitoefenen, want dat is compleet geautomatiseerd. Wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk te voorzien van uw bestelde toestel. Onze excuses voor het ongemak. Ik verwacht u zo voldoende te hebben geinformeerd."

 

Samengevat: het spijt ons maar u zult het moeten doen met onze fouten. 

Kansloos.

Pff dan wordt je geduld wel tot de ‘Max’ op de proef gesteld zeg! Ik ga er van uit dat er echt wel iemand binnen Tele2 iets kan doen in dan geautomatiseerd proces. Het is immers ook door iemand gebouwd toch? Wel oneerlijk zo voor je ..


Eindelijk......,🎉


Eindelijk......,🎉

Nice! Veel plezier alvast met je nieuwe toestel! Ik ga de 6e week bijna in van het wachten op de gewone pro 😂


Eindelijk......,🎉

Ohh nice! Veel plezier met je nieuwe toestel😃

Ik ga nog even door met wachten helaas.. 


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 


Eindelijk......,🎉

Nice! Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag?

Op de 7e nadat de bestelling van de 6 niet was verwerkt.

Vind dit wel raar.. ik heb mijn telefoon besteld op 6 november om 14;40 ofzo aanbetaling ook betaald en heb nog steeds niks gehoord…. 

Ik heb em 8e besteld nog steeds niks gehoord 

Ik had eerder een klacht ingediend nadat mijn preorder op de 6e niet was verwerkt. Ik werd later gemaild dat ze niets meer konden doen aan de volgorde van de bestellingen. Zou het dan toch zo zijn dat ze iets hebben gedaan maar het niet toegeven, dit na hun fouten?

Ik heb een blauwe 256 besteld. Misschien ligt het aan de kleur en opslagruimte?.