Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 8faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Inmiddels toestel in huis! Bezorger stond kwart voor 8 voor de deur haha


Ik heb 6/11 gelijk de 128GB Grafiet kleur besteld (verlenging van mijn huidige abonnement) met een aanbetaling van meer dan 900 euro. Ik heb de bevestiging gehad, maar nog geen link naar betaling. Nu heb ik al meerdere keren contact opgenomen met Tele2 en ze geven telkens aan dat het nog een werkdag kan duren voordat die link komt. Bij het laatste telefoongesprek met Tele2 gaven ze weer aan dat de aanbetaling automatisch bij de maandelijkse factuur wordt afgeschreven. Wat is nou het juiste antwoord? Heb ik gewoon nooit die aanbetalingslink ontvangen of wordt het afgeschreven. Ik vind het allemaal erg onduidelijk...


Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?


Inmiddels toestel in huis! Bezorger stond kwart voor 8 voor de deur haha

Lekker !! Ik ook 👍🏻


Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?

Hier precies hetzelfde probleem. Op de 6e om 1403 besteld. Door een storing bij de klantenservice heeft de medewerker de order met de hand opgenomen.  Toegezegd is dat dit de levering niet vertraagt. Een  dag later had ik nog geen bevestiging. Op de 7e direct maar gebeld. Niets was verwerkt. Nogmaals een preorder geplaatst. Wederom is toegezegd dat dit de levering niet vertraagt. Ik kreeg een mail met betaallink. Direct bijna 1300 euro betaald...het gehele bedrag. Pas op de 11e een bericht ontvangen per SMS dat ik besteld heb. Hierna niets gehoord tot vandaag. Een flauw sms'je dat de levertijd opschuift met link naar de levertijd. Geregistreerd als vanaf de 11e besteld dus 2 a 3 weken wachten. Waarom zou ik nog preorderen als tele 2 het leuke ervan wegneemt? Zo is de lol er toch echt vanaf. Had ik op de 6e of 7e geweten wat ik nu weet had ik bij de apple store of elders besteld. Die levert vandaag uit. Tele2 is wat dit soort dingen voor mij nu een niet betrouwbare partij. Ik heb een formele klacht ingediend.


Schandalig hoor wat er hier boven staat. Ik behoor gelukkig wel tot diegene die hem vandaag heeft ontvangen 🥳🥳 na een hoop stress dat wel 😅


Zijn er mensen die de iPhone 12 Max Pro 128 GB Graphite (zwart/grijs) op vrijdag 6 nov hebben besteld rond 17:00/17:30  die al bericht hebben gehad over levering? Please let me know. Ik wil ‘m zoooooo graag ontvangen!!!


Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?

Hier precies hetzelfde probleem. Op de 6e om 1403 besteld. Door een storing bij de klantenservice heeft de medewerker de order met de hand opgenomen.  Toegezegd is dat dit de levering niet vertraagt. Een  dag later had ik nog geen bevestiging. Op de 7e direct maar gebeld. Niets was verwerkt. Nogmaals een preorder geplaatst. Wederom is toegezegd dat dit de levering niet vertraagt. Ik kreeg een mail met betaallink. Direct bijna 1300 euro betaald...het gehele bedrag. Pas op de 11e een bericht ontvangen per SMS dat ik besteld heb. Hierna niets gehoord tot vandaag. Een flauw sms'je dat de levertijd opschuift met link naar de levertijd. Geregistreerd als vanaf de 11e besteld dus 2 a 3 weken wachten. Waarom zou ik nog preorderen als tele 2 het leuke ervan wegneemt? Zo is de lol er toch echt vanaf. Had ik op de 6e of 7e geweten wat ik nu weet had ik bij de apple store of elders besteld. Die levert vandaag uit. Tele2 is wat dit soort dingen voor mij nu een niet betrouwbare partij. Ik heb een formele klacht ingediend.

Ik vind het schandalig! En het ergste is nog dat je OVERAL zelf achteraan moet! Ik zit ieder dag met ze de lijn. Je wordt gewoon in de zeik genomen door ze. Hier ook lekker niet op reageren Tele2 we bellen zo wel weer 👋🏽


Je kunt er jammer genoeg niet van op aan dat ze het (goed) voor je regelen. Zal vast even duren voor ze iets met de klacht doen. Dan krijg je een waardeloze 'sorry' en, 'we zullen ons best doen om onze processen te verbeteren'.  Bedankt voor niets.


Ik heb hem op 08-11-2020 besteld wanneer ga ik hem krijgen


Ik heb op 08-11-2020 mijn abonnement verlengd wanneer zou ik hem ontvangen want ik had vandaag gekeken op de site daar staat 2-3 weken. En als er een winkel van tele2 was had ik hem graag opgehaald maarja dat is er ook niet

  •  

 


In de telecom winkels van providers of retailers zijn deze toestellen ook niet op voorraad. Wellicht alleen in de Apple store. Die bevoorraad Apple toch vaak als eerste. Maar dan betaal je de adviesprijs.


Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  


Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  

Wat bedoel je met verbeterde versie 🤔


Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  

Wat bedoel je met verbeterde versie 🤔

Ik bedoel productie . Wat ik vaak heb meegemaakt heeft de eerste versie / productie bugs die in de productie nr 2 etc worden hersteld . Uiteraard mag je met je eerste versie naar de Apple store mocht je hinder ondervinden van bepaalde bugs volgens mij 


Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  

Wat bedoel je met verbeterde versie 🤔

Ik bedoel productie . Wat ik vaak heb meegemaakt heeft de eerste versie / productie bugs die in de productie nr 2 etc worden hersteld . Uiteraard mag je met je eerste versie naar de Apple store mocht je hinder ondervinden van bepaalde bugs volgens mij 

Ik kan je zeggen …. ik heb to nu toe niets anders dan lof over het toestel. Maar goed evengoed klote dat je nog lang moet wachten 🙁


Is het niet opvallend dat vanuit Tele2 niemand meer reageert op dit onderwerp?. Zou men inmiddels door hebben dat ze de launch toch best hebben verkloot waardoor enkele klanten benadeeld zijn?

MediaMarkt had vanochtend nog een voorraad van bepaalde types. Zou bijna zeggen....betaal me de hele som maar terug en ik ga daarheen ware het niet dat het een eeuwigheid zal duren voordat je je geld terughebt. 1 les die ik heb geleerd....ik betaal wel aan de deur en niet via de link bij bestelling. Ronduit gênant Tele2.


Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. 

 


..Zou men inmiddels door hebben dat ze de launch toch best hebben verkloot...

Lees het forum terug en noem eens één launch die Tele2 niet heeft verkloot? Dit gaat al jaren zo. Ik snap werkelijk niet dat mensen überhaupt bij Tele2 durven te bestellen, want dat is altijd een drama.


Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. 

 

Dit is waarbij mij ook mateloos aan irriteerde idd. 


Providers en retailers krijgen van Apple juist geen concrete aantallen genoemd die ze gaan krijgen. Daarom zijn genoemde levertijden een inschatting. Waar je wel direct geleverd krijgt zijn de Apple stores. Maar daar betaal je dan wel de adviesprijs. Aan jou de keus.


Providers en retailers krijgen van Apple juist geen concrete aantallen genoemd die ze gaan krijgen. Daarom zijn genoemde levertijden een inschatting. Waar je wel direct geleverd krijgt zijn de Apple stores. Maar daar betaal je dan wel de adviesprijs. Aan jou de keus.

Het is aan Tele2 zelf om (potentiële) klanten goed en volledig te informeren zodat deze zelf de beoordeling kunnen maken of het e.e.a. voor hen acceptabel is. Als sprake is van een gewekt vertrouwen door geen voorbehoud te communiceren, dan mag je uitgaan van de informatie die ze geven.  Of dat je bereid bent om meer te betalen is aan jezelf. Dat besluit neem je o.a. met de info van Tele2 in het achterhoofd. Je gaat uit van de juistheid. Die info klopt kennelijk niet altijd.

Het zure is dat enkelen, naast mijzelf, kennelijk als één van de eersten hebben besteld en door een niet goede verwerking die voortkomt uit het handelen van Tele2 zelf, achteraan aan moeten sluiten. Het gaat niet meer om een toestel of abonnement maar om hoe Tele2 omgaat met klanten en hun vertrouwen. Boosheid ebt weg...maar teleurstelling....blijft hangen. 


@Cas van Tele2  of iemand van tele 2

zijn er nog updates over de iphone 12 pro max? Ik hoor en zie er niks meer over. Ik heb mijn iphone op 09-11 besteld. Geld die 2 tot 3 weken ook voor mij? En moet ik dan tellen van 13-11 of van mijn bestel datum?


@Cas van Tele2  of iemand van tele 2

zijn er nog updates over de iphone 12 pro max? Ik hoor en zie er niks meer over. Ik heb mijn iphone op 09-11 besteld. Geld die 2 tot 3 weken ook voor mij? En moet ik dan tellen van 13-11 of van mijn bestel datum?

Ik had m een dag eerder besteld ook niks gehoord


Hoi Nordin en Barry,
Welkom op de Community! Supernice toestel heb je besteld. 

Onze levertijdentabel is vandaag geupdate! Zoals het er nu naar uitziet is het vanaf 9 november 3 weken levertijd! Ik snap dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen. Nog even geduld! :thumbsup: