In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 4 / 7
Bericht gehad dat ze gaan leveren!
Yeszzz afspraak staat voor vrijdag de 13e....
Whaaaaaaaatttt
YESSS!!! Werd tijd . Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account?
Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur
Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2.
Thanks !! Hoop het ook voor jou
halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten
Whaaaaaaaatttt
YESSS!!! Werd tijd . Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account?
Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur
Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2.
Thanks !! Hoop het ook voor jou
halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten
Laat f weten hè, moet goed komen !
Whaaaaaaaatttt
YESSS!!! Werd tijd . Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account?
Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur
Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2.
Thanks !! Hoop het ook voor jou
halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten
Laat f weten hè, moet goed komen !
Ik heb een mail voor se afspraak! Voor de 13de.
Jeeeejjjjjj….ik krijg m ook binnenkort 🥳🥳🥳🥳
net een update gehad 🤩
Whaaaaaaaatttt
YESSS!!! Werd tijd . Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account?
Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur
Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2.
Thanks !! Hoop het ook voor jou
halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten
Laat f weten hè, moet goed komen !
Heb m'n status update ontvangen bro!! Eindelijk! Jij al een mail ontvangen voor een afspraak of nog niet?
Whaaaaaaaatttt
YESSS!!! Werd tijd . Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account?
Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur
Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2.
Thanks !! Hoop het ook voor jou
halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten
Laat f weten hè, moet goed komen !
Heb m'n status update ontvangen bro!! Eindelijk! Jij al een mail ontvangen voor een afspraak of nog niet?
Lekker voor je Yep, afspraak op 13 nov
Whaaaaaaaatttt
YESSS!!! Werd tijd . Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account?
Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur
Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2.
Thanks !! Hoop het ook voor jou
halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten
Laat f weten hè, moet goed komen !
Heb m'n status update ontvangen bro!! Eindelijk! Jij al een mail ontvangen voor een afspraak of nog niet?
Lekker voor je Yep, afspraak op 13 nov
Tooppp!! Mijn afspraak staat inmiddels ook klaar voor de 13e. Is het toch nog op een 1 of andere manier goed gekomen
Jeeeejjjjjj….ik krijg m ook binnenkort 🥳🥳🥳🥳
net een update gehad 🤩
Lekker hoor
Beste @Cas van Tele2 of een andere medewerker,
Vorig week heb ik een iPhone 12 Pro Max Blue 128GB bij jullie besteld. Hierbij heb ik een aanbetaling gedaan en relatief laat geringe extra informatie ontvangen. Om mijzelf op de hoogte te brengen van de huidige stand van zaken, houd ik mijn mail en dashboard op jullie site in de gaten. Echter lees ik nu op dit forum dat veel mensen die op dezelfde datum als ik een pre-order hebben gedaan, wél over meer informatie beschikken. De huidige status op mijn dashboard heb ik als screenshot toegevoegd aan deze post. Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat er bij mij nog geen verdere stappen zichtbaar zijn?
Met vriendelijke / bezorgde groet,
Noor
Beste @Cas van Tele2 of een andere medewerker,
Vorig week heb ik een iPhone 12 Pro Max Blue 128GB bij jullie besteld. Hierbij heb ik een aanbetaling gedaan en relatief laat geringe extra informatie ontvangen. Om mijzelf op de hoogte te brengen van de huidige stand van zaken, houd ik mijn mail en dashboard op jullie site in de gaten. Echter lees ik nu op dit forum dat veel mensen die op dezelfde datum als ik een pre-order hebben gedaan, wél over meer informatie beschikken. De huidige status op mijn dashboard heb ik als screenshot toegevoegd aan deze post. Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat er bij mij nog geen verdere stappen zichtbaar zijn?
Met vriendelijke / bezorgde groet,
Noor
Hai noor,
Heb jij het via deze site gedaan? Normaal zouden er wel stappen moeten staan na mijn idee.
Vorig week heb ik een iPhone 12 Pro Max Blue 128GB bij jullie besteld. Hierbij heb ik een aanbetaling gedaan en relatief laat geringe extra informatie ontvangen. Om mijzelf op de hoogte te brengen van de huidige stand van zaken, houd ik mijn mail en dashboard op jullie site in de gaten. Echter lees ik nu op dit forum dat veel mensen die op dezelfde datum als ik een pre-order hebben gedaan, wél over meer informatie beschikken. De huidige status op mijn dashboard heb ik als screenshot toegevoegd aan deze post. Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat er bij mij nog geen verdere stappen zichtbaar zijn?
Met vriendelijke / bezorgde groet,
Noor
Hai noor,
Heb jij het via deze site gedaan? Normaal zouden er wel stappen moeten staan na mijn idee.
Hoi Damian! Ik heb het zojuist geprobeerd: mijn ordernummer kan hij niet vinden, indien ik mijn mailadres invul met mijn adresgegevens krijg ik dit als melding… :( Heel erg raar aangezien ik wel heb betaald en hij zoals de eerder verstuurde afbeelding wel ‘ergens’ geregistreerd staat.
Je kan toch gewoon in *mijn Tele2 * gaan ? Daar staat het allemaal precies in.
Je kan toch gewoon in *mijn Tele2 * gaan ? Daar staat het allemaal precies in.
Yes, dat verwachtte ik ook. Echter staat daar enkel hetgeen wat ik hierboven gedeeld heb, oftewel ‘in behandeling’ terwijl ik bij vrijwel alle andere klanten meer stappen/duidelijkheid voorbij zie komen. Nu zit er geen extreme haast achter mijn bestelling, maar vind ik het wel merkwaardig dat ik hem niet kan traceren via bijv. https://www.tele2.nl/my/order en dat er (toen ik zojuist naar de helpdesk belde) werd gezegd dat ik hem morgen hoogstwaarschijnlijk gewoon ontvang (terwijl ik nog geen afspraak of niets heb kunnen maken) én ik mijn order niet kan inzien, behalve al een week ‘in behandeling’. Heb hier veel geld aan uitgegeven en het contact/transparantie is gewoon ruk momenteel en ik wil graag weten waar dat aan ligt :)
Je kan toch gewoon in *mijn Tele2 * gaan ? Daar staat het allemaal precies in.
Yes, dat verwachtte ik ook. Echter staat daar enkel hetgeen wat ik hierboven gedeeld heb, oftewel ‘in behandeling’ terwijl ik bij vrijwel alle andere klanten meer stappen/duidelijkheid voorbij zie komen. Nu zit er geen extreme haast achter mijn bestelling, maar vind ik het wel merkwaardig dat ik hem niet kan traceren via bijv. https://www.tele2.nl/my/order en dat er (toen ik zojuist naar de helpdesk belde) werd gezegd dat ik hem morgen hoogstwaarschijnlijk gewoon ontvang (terwijl ik nog geen afspraak of niets heb kunnen maken) én ik mijn order niet kan inzien, behalve al een week ‘in behandeling’. Heb hier veel geld aan uitgegeven en het contact/transparantie is gewoon ruk momenteel en ik wil graag weten waar dat aan ligt :)
Da's dan wel heel vaag, maar als hun zeggen dat hij morgen vast wel komt, dan zou je toch een mail van de vervoerder gehad moeten hebben om je afspraak in te plannen lijkt me. Heb je die toevallig niet stiekem gehad in je spam folder ?
Je kan toch gewoon in *mijn Tele2 * gaan ? Daar staat het allemaal precies in.
Yes, dat verwachtte ik ook. Echter staat daar enkel hetgeen wat ik hierboven gedeeld heb, oftewel ‘in behandeling’ terwijl ik bij vrijwel alle andere klanten meer stappen/duidelijkheid voorbij zie komen. Nu zit er geen extreme haast achter mijn bestelling, maar vind ik het wel merkwaardig dat ik hem niet kan traceren via bijv. https://www.tele2.nl/my/order en dat er (toen ik zojuist naar de helpdesk belde) werd gezegd dat ik hem morgen hoogstwaarschijnlijk gewoon ontvang (terwijl ik nog geen afspraak of niets heb kunnen maken) én ik mijn order niet kan inzien, behalve al een week ‘in behandeling’. Heb hier veel geld aan uitgegeven en het contact/transparantie is gewoon ruk momenteel en ik wil graag weten waar dat aan ligt :)
Da's dan wel heel vaag, maar als hun zeggen dat hij morgen vast wel komt, dan zou je toch een mail van de vervoerder gehad moeten hebben om je afspraak in te plannen lijkt me. Heb je die toevallig niet stiekem gehad in je spam folder ?
Ja nogal! Ben dit ook totaal niet van Tele2 gewend om eerlijk te zijn, vandaar dat ik er een beetje zenuwachtig van word. Ik heb geen mail gekregen van AMP, wat enerzijds ‘logisch zou zijn’ omdat er bij MijnTele2 staat dat mijn bestelling ‘nog in behandeling’ is. Dit gaf ik ook aan bij de vrouw aan de telefoon, maar i.v.m. mijn ordeningsdatum + tijd verwachtte zij dat dat ‘wel goed kwam’. Echter heb ik hier een hard hoofd in, aangezien ik hierover niets terug kan vinden op MijnTele2 en het lijkt alsof mijn order gewoon stilstaat i.t.t. die van anderen zoals ik in de eerder geposte berichten op dit forum lees. Heb het nog eens gecheckt, maar mail is nergens te vinden en er is ook niets te vinden op mijn Tele2 account. Vind het gewoon jammer dat ik op tijd iets pre-order en een flink bedrag aanbetaal maar vervolgens niet weet wanneer het product (ook niet ongeveer) wellicht op de mat valt. Ik vraag mij dan echt af waarom ik mijn order niet kan checken / zo achter loop op de overige klanten, misschien ligt dit dan tóch aan de verwerking in het systeem en een overbelasting oid. Los van een e-mail met enkel een PDF van mijn nieuwe contract + een verificatie dat de aanbetaling binnen was heb ik 0 gehoord.
Je kan toch gewoon in *mijn Tele2 * gaan ? Daar staat het allemaal precies in.
Yes, dat verwachtte ik ook. Echter staat daar enkel hetgeen wat ik hierboven gedeeld heb, oftewel ‘in behandeling’ terwijl ik bij vrijwel alle andere klanten meer stappen/duidelijkheid voorbij zie komen. Nu zit er geen extreme haast achter mijn bestelling, maar vind ik het wel merkwaardig dat ik hem niet kan traceren via bijv. https://www.tele2.nl/my/order en dat er (toen ik zojuist naar de helpdesk belde) werd gezegd dat ik hem morgen hoogstwaarschijnlijk gewoon ontvang (terwijl ik nog geen afspraak of niets heb kunnen maken) én ik mijn order niet kan inzien, behalve al een week ‘in behandeling’. Heb hier veel geld aan uitgegeven en het contact/transparantie is gewoon ruk momenteel en ik wil graag weten waar dat aan ligt :)
Da's dan wel heel vaag, maar als hun zeggen dat hij morgen vast wel komt, dan zou je toch een mail van de vervoerder gehad moeten hebben om je afspraak in te plannen lijkt me. Heb je die toevallig niet stiekem gehad in je spam folder ?
Ja nogal! Ben dit ook totaal niet van Tele2 gewend om eerlijk te zijn, vandaar dat ik er een beetje zenuwachtig van word. Ik heb geen mail gekregen van AMP, wat enerzijds ‘logisch zou zijn’ omdat er bij MijnTele2 staat dat mijn bestelling ‘nog in behandeling’ is. Dit gaf ik ook aan bij de vrouw aan de telefoon, maar i.v.m. mijn ordeningsdatum + tijd verwachtte zij dat dat ‘wel goed kwam’. Echter heb ik hier een hard hoofd in, aangezien ik hierover niets terug kan vinden op MijnTele2 en het lijkt alsof mijn order gewoon stilstaat i.t.t. die van anderen zoals ik in de eerder geposte berichten op dit forum lees. Heb het nog eens gecheckt, maar mail is nergens te vinden en er is ook niets te vinden op mijn Tele2 account. Vind het gewoon jammer dat ik op tijd iets pre-order en een flink bedrag aanbetaal maar vervolgens niet weet wanneer het product (ook niet ongeveer) wellicht op de mat valt. Ik vraag mij dan echt af waarom ik mijn order niet kan checken / zo achter loop op de overige klanten, misschien ligt dit dan tóch aan de verwerking in het systeem en een overbelasting oid. Los van een e-mail met enkel een PDF van mijn nieuwe contract + een verificatie dat de aanbetaling binnen was heb ik 0 gehoord.
Dus je contract is goedgekeurd dat is in ieder geval iets....ik zou nog een keer bellen Noor ..wie weet krijg je een ander die je toch f wat meer kan vertellen?
Wie weet of ik nieuwe iPhone 12 met oude lader kan opladen?!?! Kan t nergens vinden
Of moet ik toch APPLE 20 Watt USB-C Power Adapter gaan halen?!
thanks
Wie weet of ik nieuwe iPhone 12 met oude lader kan opladen?!?! Kan t nergens vinden
Of moet ik toch APPLE 20 Watt USB-C Power Adapter gaan halen?!
thanks
Als je de 11 had/ hebt dan kan dat, alleen is dat waarschijnlijk geen snellader. Ik heb hem van anker gekocht ( de anker nano )
@Dave1972
nee ik heb nu xs max...dus een reguliere lader...laad ie dan helemaal niet op?
heb je misschien linkje naar die van anker?
dank je wel
@Dave1972
nee ik heb nu xs max...dus een reguliere lader...laad ie dan helemaal niet op?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.