Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 8faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb ook 500+ eenmalig betaald..

Apart 


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb overigens nog geen mail dat hij op voorraad is en een afspraak kan maken

Wat staat er in jou Tele2 als status ?

Waar moet dat staan? 

 bedoel je dit?


Je hebt neem ik aan een Tele2 account dus in *mijn Tele2 * en dan orderstatus.


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb overigens nog geen mail dat hij op voorraad is en een afspraak kan maken

Wat staat er in jou Tele2 als status ?

Waar moet dat staan? 

In je MijnTele2 account kan je kijken wat de status is. Bij mij staat er  'Toestel niet op voorraad’


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb overigens nog geen mail dat hij op voorraad is en een afspraak kan maken

Wat staat er in jou Tele2 als status ?

Waar moet dat staan? 

 bedoel je dit?

Yep dat ziet er goed uit in ieder geval 👍bij mij staat er dit 

 


 


Hier ook het “Wachten op voorraad” dingetje, niet het “Niet op voorraad” dingetje zoals hierboven staat.


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 


Ik heb vrijdag ook mijn abonnement verlengt met de nieuwe iPhone, maar ook ik zie staan '’wachten op voorraad'’ en niet '’toestel niet op voorraad'’. Ben benieuwd of ik het toestel as vrijdag daadwerkelijk krijg. Zijn er al mensen die een bezorgafspraak kunnen maken? 

@Cas van Tele2 heb je enig idee wanneer de eerste mensen een bericht krijgen om een bezorgafspraak te maken? 


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 

Dat maakt niks uit al kom ik van een Nokia af 😄 


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 

Dat maakt niks uit al kom ik van een Nokia af 😄 

Wat ik wel vaag vind is dat er nu mensen zijn die hem *laat* besteld hebben hem krijgen en mensen die redelijk vroeg waren er naar kunnen fluiten om het zo maar te zeggen. Dus hun bewering wie het eerst komt eerst maalt klopt niet. Ik gun het iedereen hoor maar mezelf net f meer 😄


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 

Dat maakt niks uit al kom ik van een Nokia af 😄 

Wat ik wel vaag vind is dat er nu mensen zijn die hem *laat* besteld hebben hem krijgen en mensen die redelijk vroeg waren er naar kunnen fluiten om het zo maar te zeggen. Dus hun bewering wie het eerst komt eerst maalt klopt niet. Ik gun het iedereen hoor maar mezelf net f meer 😄

Ik denk vooral dat het nog niet zeker is wie wat krijgt en wanneer.


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 

Van Huawei naar Apple


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 

Van Huawei naar Apple

Ik dacht alles even uitsluiten😂


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 

Van Huawei naar Apple

Ik dacht alles even uitsluiten😂

Ik heb ook de 128 GB Blauw, 14.14 bevestigd, verlengd van Sim Only naar Apple, > €900 eenmalige betaling , met hetzelfde bericht als Damian;  “Wachten op voorraad”. Overigens ook geen mail gehad over vertraagde levering. Ik zie het allemaal als positief.

 

 


 

Ik heb precies hetzelfde, maar 3 stappen. Denk dat het komt omdat we hebben verlengd?

Ik heb ook verlengd…. Zijn jullie van Samsung naar apple gegaan of altij apple gehad? Geen idee of dit uitmaakt 

 

Van Huawei naar Apple

Ik dacht alles even uitsluiten😂

Ik heb ook de 128 GB Blauw, 14.14 bevestigd, verlengd van Sim Only naar Apple, > €900 eenmalige betaling , met hetzelfde bericht als Damian;  “Wachten op voorraad”. Overigens ook geen mail gehad over vertraagde levering. Ik zie het allemaal als positief.

 

 

dat zou ik inderdaad ook als positief zien als je geen mail hebt gehad over een vertraagd toestel 


Ik vind echt knap dat mensen om 14:09 iets konden bestellen, ik zat er al 15:45 klaar voor maar na 14:00 liep alles vast en werkte de website niet meer.

Heb Gold 516GB besteld….hoop dat er niet te veel mensen hiervoor hebben gekozen..15:00 pas kunnen bestellen en afrekenen 😏 Staat nu bij mij ook “nu niet op voorraad of toegewezen aan je bestelling”, verder geen mails nog gehad….pffff frustrerend dit


Ik vind echt knap dat mensen om 14:09 iets konden bestellen, ik zat er al 15:45 klaar voor maar na 14:00 liep alles vast en werkte de website niet meer.

Heb Gold 516GB besteld….hoop dat er niet te veel mensen hiervoor hebben gekozen..15:00 pas kunnen bestellen en afrekenen 😏 Staat nu bij mij ook “nu niet op voorraad of toegewezen aan je bestelling”, verder geen mails nog gehad….pffff frustrerend dit

512GB zal vast wel goed komen, de meeste gaan toch voor 128 of 256GB ik hoop t voor je 🙂


Ook ik heb een preorder geplaatst om 14:08. Het toestel ook afbetaald al. Bericht gehad dat het langer zou kunnen duren. Verder staat er bij de orderstatus geen informatie over het leveren van het toestel. 

 


Whaaaaaaaatttt 

 


Whaaaaaaaatttt 

 

YESSS!!! Werd tijd 🔥. Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account? 


Whaaaaaaaatttt 

 

YESSS!!! Werd tijd 🔥. Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account? 

Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur 🙂


Whaaaaaaaatttt 

 

YESSS!!! Werd tijd 🔥. Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account? 

Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur 🙂

Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2. 🙏🏼 


Whaaaaaaaatttt 

 

YESSS!!! Werd tijd 🔥. Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account? 

Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur 🙂

Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2. 🙏🏼 

Thanks !! Hoop het ook voor jou 🙏🙏🎉🎉