Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 8faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

Idem hier 😁

 

Ook 2, aanvraagbevestiging en daarna bestel bevestiging.


@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉


@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉

Ik ga ervanuit dat dat pas op of na 13 november komt, net als eigenlijk bijna altijd. Cas kan niet meer doen dan vertellen wat hij weet, en dat heeft hij inmiddels wel gedaan.


@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉

Ik ga ervanuit dat dat pas op of na 13 november komt, net als eigenlijk bijna altijd. Cas kan niet meer doen dan vertellen wat hij weet, en dat heeft hij inmiddels wel gedaan.

Wat ik al eerder stuurde, volgens mij stond bij die pagina eerst pre-order 6 nov levertijd vanaf 13 nov. Nu staat er besteld op 9 nov levertijd vanaf 13 nov. Eigenlijk zou er moeten staan " besteld op 9 november levertijd 2 weken " of zo iets ( als ze door de voorraad heen zijn ). Nu wordt er de suggestie gewekt dat ze er nog zijn. 


@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉

Ik ga ervanuit dat dat pas op of na 13 november komt, net als eigenlijk bijna altijd. Cas kan niet meer doen dan vertellen wat hij weet, en dat heeft hij inmiddels wel gedaan.

Wat ik al eerder stuurde, volgens mij stond bij die pagina eerst pre-order 6 nov levertijd vanaf 13 nov. Nu staat er besteld op 9 nov levertijd vanaf 13 nov. Eigenlijk zou er moeten staan " besteld op 9 november levertijd 2 weken " of zo iets ( als ze door de voorraad heen zijn ). Nu wordt er de suggestie gewekt dat ze er nog zijn. 

Providers zelf hebben nog geen voorraad en bovendien is vanaf 13 november niet gelogen. Voor hetzelfde geld krijgen ze er ineens wel meer dan verwacht en kunnen ze wel vervroegd leveren. 

Ze hebben gewoon het glas halfvol :grinning:


Ik vind dat wanneer al bekend is dat er geen voorraad meer is van een bepaalde variant ( want waarom anders die mail )  je dat erbij moet zetten wat dan de geschatte levertijd is. Zoals bv bij de 12pro. Maar goed ik ga maar ongeduldig afwachten.


Ik vind dat wanneer al bekend is dat er geen voorraad meer is van een bepaalde variant ( want waarom anders die mail )  je dat erbij moet zetten wat dan de geschatte levertijd is. Zoals bv bij de 12pro. Maar goed ik ga maar ongeduldig afwachten.

Vind ik ook hoor. Ik vind eigenlijk dat Tele2 op z'n minst iets kan updaten


En weer een update in de pagina, besteld op 10 november ...is LEVERBAAR vanaf 13 november ... Nog steeds geen levertijd erachter van een x aantal weken, en dus ga ik er vanuit dat er voorraad is.


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔


Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat het nog wel eens 4 weken zou kunnen duren voordat mijn toestel geleverd wordt. ik heb de iPhone 12 pro max 256gb blue besteld op 6 november om 14:19


Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat het nog wel eens 4 weken zou kunnen duren voordat mijn toestel geleverd wordt. ik heb de iPhone 12 pro max 256gb blue besteld op 6 november om 14:19

Ze weten niet eens hoeveel voorraad er is, laat staan dat ze je kunnen vertellen hoe lang het duurt.


Kijk eens naar dit screenshot ...hier staat letterlijk WAAR NOG BEPERKTE VOORRAAD van is ...notabene gisteren bijgewerkt. Hoe bedoel je misleidende tekst. Dit is m'n eerste pre-order en tevens gelijk m'n laatste.  

 


Kijk eens naar dit screenshot ...hier staat letterlijk WAAR NOG BEPERKTE VOORRAAD van is ...notabene gisteren bijgewerkt. Hoe bedoel je misleidende tekst. Dit is m'n eerste pre-order en tevens gelijk m'n laatste.  

 

Is inderdaad frustrerend. Heb dit zelfde verhaal 4 jaar geleden al gehad met de pre order voor de iPhone 7 Plus en 2 jaar geleden met de iPhone XS Max. Beide keren uiteindelijk ruim 3 weken langer moeten wachten op mijn toestel dan dat er vermeld stond op de website. Ga er van uit dat dat deze keer niet anders zal zijn helaas.


Ik kijk het een week aan, krijg ik niets dan cancel ik mijn order. Ga ik wel of bij Apple zelf kijken of naar een andere provider.


Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!


Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!

Ik hoop het ook voor je, via Tweakers zag ik dat sommigen bij andere providers al een mail hebben gekregen waarbij ze een afspraak konden maken voor levering.


Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!

Ik hoop het ook voor je, via Tweakers zag ik dat sommigen bij andere providers al een mail hebben gekregen waarbij ze een afspraak konden maken voor levering.

Ja precies. dat zag ik ook, daarom ook de zorgen 😃. 


Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!

Ik hoop het ook voor je, via Tweakers zag ik dat sommigen bij andere providers al een mail hebben gekregen waarbij ze een afspraak konden maken voor levering.

Ja precies. dat zag ik ook, daarom ook de zorgen 😃

Denk dat je vandaag wel iets zal horen 🙂


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Genoeg iig 😆


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb overigens nog geen mail dat hij op voorraad is en een afspraak kan maken


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb overigens nog geen mail dat hij op voorraad is en een afspraak kan maken

Wat staat er in jou Tele2 als status ?


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb ook 500+ eenmalig betaald..


@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

Grappig om me tweet terug te zien komen. Ik krijg sterk het gevoel dat wie meer betaald hem eerder krijgt. Weet niet wat jullie in 1x betaald hebben? Ik in iedergeval 500+

Ik heb overigens nog geen mail dat hij op voorraad is en een afspraak kan maken

Wat staat er in jou Tele2 als status ?

Waar moet dat staan?