Skip to main content
Info

Levertijden iPhone 12 Pro

Levertijden iPhone 12 Pro
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 

Ja alles is wel goed gegaan, maar ja ik kan nog 2 weken wachten helaas


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 

Ja alles is wel goed gegaan, maar ja ik kan nog 2 weken wachten helaas

Ik hoop echt dat ie eerder komt voor je 🙏


evaharbers
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Onder welk kopje vind je dit? 


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020

@evaharbers 

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.


evaharbers
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen


evaharbers
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik zou ff bellen, ze zijn nog bereikbaar


evaharbers
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 11 november 2020
Dave1972 schreef:

Oke ?????

 

Welke kleur heb je besteld? :)


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 11 november 2020
evaharbers schreef:
Dave1972 schreef:

Oke ?????

 

Welke kleur heb je besteld? :)

De blauwe, dan wel de pro max 🙂


eskaraslan
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 11 november 2020
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 


Jesse_Lam
  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Bedankt voor het plaatsen van dat linkje, k wist niet van het bestaan van dat linkje af, maar dat hielp me erg. 

Want via de mail werkt die niet echt bij me. 

Ook zonde trouwens dat Tele2 dat linkje niet meestuurt in hun e-mails.
(In ieder geval stond die niet in de e-mails die ik van hun ontvangen heb.)


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 11 november 2020

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 


Jesse_Lam
  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 11 november 2020
eskaraslan schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
Charl schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Haha goed bezig pitbull 👌


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 11 november 2020
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Mss weer wachten maar iig 10 keer beter communicatie dan tele2. Laten we hopen dat er compensatie is… mss een leuk hoesje voor nieuwe iphone12 🤗 (in ya dreams) 🤣😇


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 11 november 2020
Charl schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:
Nathaliexml schreef:
Charl schreef:

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Mss weer wachten maar iig 10 keer beter communicatie dan tele2. Laten we hopen dat er compensatie is… mss een leuk hoesje voor nieuwe iphone12 🤗 (in ya dreams) 🤣😇

nou ik heb echt alle accessoires al, hoesjes/screenprotector/snellader, dus ik wil gewoon korting op m'n abonnement. Van mijn part eerste maand gratis.


eskaraslan
  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 11 november 2020
Jesse_Lam schreef:
eskaraslan schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:
evaharbers schreef:
Nathaliexml schreef:

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Super bedankt voor deze reactie!!! Ik denk dat ik waarschijnlijk in hetzelfde situatie terecht ga komen dus ik neem morgen contact met ze op!. Nogmaals bedankt en ik wens jou ook een fijne avond! :)