Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 4faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max


Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 


Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 

Ja alles is wel goed gegaan, maar ja ik kan nog 2 weken wachten helaas


Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 

Ja alles is wel goed gegaan, maar ja ik kan nog 2 weken wachten helaas

Ik hoop echt dat ie eerder komt voor je 🙏


Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Onder welk kopje vind je dit? 


@evaharbers 

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik zou ff bellen, ze zijn nog bereikbaar


Oke ?????

 

Welke kleur heb je besteld? :)


Oke ?????

 

Welke kleur heb je besteld? :)

De blauwe, dan wel de pro max 🙂


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Bedankt voor het plaatsen van dat linkje, k wist niet van het bestaan van dat linkje af, maar dat hielp me erg. 

Want via de mail werkt die niet echt bij me. 

Ook zonde trouwens dat Tele2 dat linkje niet meestuurt in hun e-mails.
(In ieder geval stond die niet in de e-mails die ik van hun ontvangen heb.)


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Haha goed bezig pitbull 👌


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Mss weer wachten maar iig 10 keer beter communicatie dan tele2. Laten we hopen dat er compensatie is… mss een leuk hoesje voor nieuwe iphone12 🤗 (in ya dreams) 🤣😇


Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Mss weer wachten maar iig 10 keer beter communicatie dan tele2. Laten we hopen dat er compensatie is… mss een leuk hoesje voor nieuwe iphone12 🤗 (in ya dreams) 🤣😇

nou ik heb echt alle accessoires al, hoesjes/screenprotector/snellader, dus ik wil gewoon korting op m'n abonnement. Van mijn part eerste maand gratis.


@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Super bedankt voor deze reactie!!! Ik denk dat ik waarschijnlijk in hetzelfde situatie terecht ga komen dus ik neem morgen contact met ze op!. Nogmaals bedankt en ik wens jou ook een fijne avond! :)