Skip to main content
Info

Levertijden iPhone 12 Pro

Levertijden iPhone 12 Pro
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 8 november 2020
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt

Ik kijk wel f, misschien heb je gelijk, mijn bevestiging kreeg ik om 14.21 binnen contract e.d ...misschien deze week f afwachten om te kijken of m'n status ineens wel veranderd 😏

ja de pro is meer gewild dan de pro max

 


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 8 november 2020
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:
Nathaliexml schreef:
Dave1972 schreef:

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt

Ik kijk wel f, misschien heb je gelijk, mijn bevestiging kreeg ik om 14.21 binnen contract e.d ...misschien deze week f afwachten om te kijken of m'n status ineens wel veranderd 😏

ja de pro is meer gewild dan de pro max

 

Ik ga duimen voor ons beide 😄

 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 8 november 2020

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 8 november 2020
pipodeclown schreef:

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.

Neemt nog steeds niet weg dat wij daar niet zelf voor hoeven te moeten bellen. Als bedrijf met zoveel klanten zou je ons op de hoogte moeten stellen hiervan. Heel leuk dat Tele2 de snelste klantenservice heeft, maar het op de hoogte houden van klanten is veel belangrijker. Ik begrijp dat het vanuit Apple komt, maar vertel dan dat er vertraging is 


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 8 november 2020
pipodeclown schreef:

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.

Als na 9 minuten alles er al uit is wat betreft de pro en pro max, dan vraag ik mezelf af hoeveel ze er überhaupt gekregen hebben. Bovendien geloof ik niet dat ze dit pas op dezelfde dag weten. Maar goed dat weet ik niet zeker natuurlijk.


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 8 november 2020
Nathaliexml schreef:
pipodeclown schreef:

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.

Neemt nog steeds niet weg dat wij daar niet zelf voor hoeven te moeten bellen. Als bedrijf met zoveel klanten zou je ons op de hoogte moeten stellen hiervan. Heel leuk dat Tele2 de snelste klantenservice heeft, maar het op de hoogte houden van klanten is veel belangrijker. Ik begrijp dat het vanuit Apple komt, maar vertel dan dat er vertraging is 

Dat vertellen ze pas NA je bestelling blijkt wel 😄 eerst mensen binnen harken en dan zeggen oh nee het duurt wat langer 😏


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 8 november 2020

Tele2 gaat net als andere providers niet iedereen bellen om te vertellen dat het toestel afgelopen week niet is binnengekomen, dat weet je dan inmiddels zelf ook wel. Het voorbeeld van 9 minuten zou voor sommige modellen well eens waarheid kunnen zijn, nogmaals de website van Apple vloog er uit tijdens de presale dus er is meer besteld dan ooit. En nee, Tele2 heeft niet al dagen de voorraad liggen tijdens de presale. Uitlevering gaat heel gecontroleerd en geregisseerd door Apple. Net als nu is het tijdens de presale afwachten wat er wordt geleverd. Tele2 wil echt die contractverlengingen wel doorvoeren.


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 8 november 2020
pipodeclown schreef:

Tele2 gaat net als andere providers niet iedereen bellen om te vertellen dat het toestel afgelopen week niet is binnengekomen, dat weet je dan inmiddels zelf ook wel. Het voorbeeld van 9 minuten zou voor sommige modellen well eens waarheid kunnen zijn, nogmaals de website van Apple vloog er uit tijdens de presale dus er is meer besteld dan ooit. En nee, Tele2 heeft niet al dagen de voorraad liggen tijdens de presale. Uitlevering gaat heel gecontroleerd en geregisseerd door Apple. Net als nu is het tijdens de presale afwachten wat er wordt geleverd. Tele2 wil echt die contractverlengingen wel doorvoeren.

Nou een mailtje is niet zo moeilijk, zeker als het om honderden euro’s gaat. En de manier waarop je dit zegt, komt nogal raar over. Wij gaan uit van wat ons verteld wordt. Nogmaals, ik begrijp dat het komt door Apple en Tele2 zal niet veel binnenkrijgen. Maar een mailtje van tevoren met daarin dat het niet een week gaat duren maar tot 4 weken zou wel zo netjes zijn


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 8 november 2020

Tijdens de presale stond er al dat er VANAF de sale datum uitgeleverd zou worden en dat is ook gebeurd. Of het 4 weken duurt, dat weet Tele2 tijdens de presale niet. Vanaf de eerste levering krijgt Tele2 pas een indruk van de hoeveelheden die worden uitgeleverd. Vanaf de sale datum stond (net als elk jaar) hier op de website wat de verwachte termijnen zijn. Op zich een goede suggestie om er een geautomatiseerde mail uit te laten gaan, maar de webshop mogelijkheden bij providers zijn meestal beperkt. En daarbij wetende meesten de weg naar dit forum prima te vinden. De primaire handel is abonnementen en achterstand met leveren is meestal één keer per jaar. Overigens zal Tele2 niet veel verdienen aan die toestellen (ook al is het voor klanten honderden euro’s), zij geven er zelfs een korting op, het verdienmodel is de abonnementen.


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 8 november 2020

Dan zet erbij "wegens beperkte voorraad is de kans groot dat u uw toestel niet op die datum binnen krijgt". Maar niet het zo verkopen, dat je hem ook daadwerkelijk een week later ontvangt. Maar goed dat is mijn mening.  


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 8 november 2020
Dave1972 schreef:

Dan zet erbij "wegens beperkte voorraad is de kans groot dat u uw toestel niet op die datum binnen krijgt". Maar niet het zo verkopen, dat je hem ook daadwerkelijk een week later ontvangt. Maar goed dat is mijn mening.  

Nogmaals, er stond dat er vanaf die datum geleverd zou worden. En beperkte voorraad is relatief. De eerste bestellers hebben geleverd gekregen. Geen enkele webshop vermeldt voor de verkoopdatum dat de voorraad beperkt is. De hoeveelheid van de (op dat moment nog te ontvangen) voorraad is niet bekend.


maartje.bakker
  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 9 november 2020

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 november 2020
Dave1972 schreef:
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?


maartje.bakker
  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 9 november 2020
Fenice schreef:
Dave1972 schreef:
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Dat is raar ik kreeg hem om de 7 dagen 


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
Fenice schreef:
Dave1972 schreef:
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Ik kreeg hem een dag later ....


maartje.bakker
  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 9 november 2020
Dave1972 schreef:
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Laten we er op hopen 


Dave1972
  • Forum Virtuoso
  • 74 reacties
  • 9 november 2020
maartje.bakker schreef:
Dave1972 schreef:
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Laten we er op hopen 

Ik hoop t ook voor je 👌


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 9 november 2020
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Heel dit mailtje heb ik niet gekregen, precies dezelfde besteld op 16 oktober. Tele2 zegt wel leuk “vanaf” maar dat is achteraf en het is misleidend. En nu krabbelen ze terug met verdraaiende reacties en standaard antwoorden. 
ik wacht nog wel een week, ben inmiddels toch al 3,5 week aan het wachten. Enthousiasme wordt hierdoor wel steeds minder


maartje.bakker
  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
  • 9 november 2020
Nathaliexml schreef:
maartje.bakker schreef:

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Heel dit mailtje heb ik niet gekregen, precies dezelfde besteld op 16 oktober. Tele2 zegt wel leuk “vanaf” maar dat is achteraf en het is misleidend. En nu krabbelen ze terug met verdraaiende reacties en standaard antwoorden. 
ik wacht nog wel een week, ben inmiddels toch al 3,5 week aan het wachten. Enthousiasme wordt hierdoor wel steeds 

raar ik kreeg ze elke week 


Jonathan_klant
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 10 november 2020

Eindelijk een mail voor een afspraak gekregen. Morgen wordt hij geleverd als goed is.


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 10 november 2020
Jonathan_klant schreef:

Eindelijk een mail voor een afspraak gekregen. Morgen wordt hij geleverd als goed is.

wanneer en welke heb jij besteld?

 


Jonathan_klant
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 10 november 2020

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.


Nathaliexml
  • Blijvertje
  • 45 reacties
  • 10 november 2020
Jonathan_klant schreef:

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Oh God als jij zo snel besteld hebt maar m alsnog 3,5 week later pas hebt, kan ik met m’n bestelling om 17:00 nog wel 3 weken wachten..


  • Blijvertje
  • 29 reacties
  • 10 november 2020
Jonathan_klant schreef:

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Blij voor je 😁 Je geeft me moed dat ik mijne binnenkort krijg, besteld op 20 oktb. Owee als het twee weken later wordt tele2🤨😒