Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons 4faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik ben ook in afwachting van een bericht over de volgende levering. Wij hebben daar geen inzicht in, dit is overal zo. We moeten echt geduld hebben tot Apple ons weer een levering geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen! Vandaar dat wij aangeven dat wij afhankelijk zijn Apple. We houden je hier op de hoogte en hopelijk krijg jij zo snel mogelijk een bericht om een afspraak te maken met onze koeriersdienst! :muscle:

Hi,

 

Heb je onderhand al wel inzicht in de volgende levering? En mag ik vragen waarom het nog steeds niet mogelijk is om klanten duidelijkheid te geven in hun positie in de wachtrij.

 

Uitetaard snap ik dat niet perse heel veel zegt, aangezien het aantal toestellen wat daadwerkelijk gaat worden geleverd niet bekend is. Maar het is wel fijn om te weten, waar wij als klanten aan toe zijn. En het gaat hier niet om een simpele goedkope sleutelhanger, maar om serieus geld.

 

Ik hoor graag van je!


Lijkt me concurrentie gevoelige informatie over het aantal bestellingen.


Wij doen er alles aan om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Op het moment dat wij informatie binnenkrijgen dan zullen wij die direct delen! Logisch natuurlijk dat je niet kan wachten op jouw nieuwe iPhone, dat gevoel had ik ook vorig jaar met mijn iPhone 11. Het liefst bezorgen wij iedereen vandaag hun bestelde iPhone maar omdat wij afhankelijk zijn van de leveringen van Apple lukt dat niet. We moeten geduld hebben tot Apple ons een lading nieuwe iPhones geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen!  


Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)


Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement.


Het is ondertussen 3 weken geleden dat ik mijn iPhone 12 Pro 128GB OceanBlue heb besteld. Ik begrijp dat deze populair is, maar als ik de huidige levertijden zie, dan zou ik deze dus volgende week kunnen verwachten? 

Ik begrijp dat jullie afhankelijk zijn van Apple, en dat jullie ook niet alle informatie hebben. Daarentegen hebben jullie wel gewoon inzicht in jullie eerste voorraad gehad. Lijkt mij stug als dit niet zo is. Mocht die voorraad al tijdens de pre-orderperiode verkocht zijn, dan hadden jullie dit dus beter kunnen communiceren en niet de levertijd “vanaf 23 oktober” aangeven tot aan 23 oktober. Sowieso vind ik de communicatie summier, aangezien het hier gaat om een product van honderden euro's.


Hey @wouter.donia 

Supermooi toestel heb je besteld! Die is inderdaad heel populair, vooral die mooie blauwe die jij hebt uitgekozen. De verwachte levertijd is ongeveer 3-4 weken. Dus volgende week is een goede schatting!

Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Omdat we een beperkte voorraad van Apple krijgen moet ik je om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Hoe dan ook heb jij binnenkort die nieuwe iPhone in jouw handen, supernice! :smile:


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja ik heb ook de gold 128gb bestelt  op 16 oktober om een uurtje of 18:00 en heb ook nog steets  niks binnen we zijn nu ongeveer 3 weken verder. En wacht nog  steets op een mailtje 


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja ik heb ook de gold 128gb bestelt  op 16 oktober om een uurtje of 18:00 en heb ook nog steets  niks binnen we zijn nu ongeveer 3 weken verder. En wacht nog  steets op een mailtje 

hmm, ik begin echt geïrriteerd te raken dat deze gehele pre order gewoon bullshit is.

 


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja, ik ook de 128GB Gold, op 17 oktober om 06:08 besteld. 


Ik ben bang dat  de indicatie van geen kanten gaat kloppen en dat de telefoon  later binnen gaat komen. Wel neem ik het kwalijk dat er heel duidelijk werd aangegeven dat als je de 16e bestelde kreeg je hem vanaf de 23e. En wanneer je na 20 bestelde was er een wachttijd. Ik heb het idee dat nog bijna niemand hier een telefoon geleverd heeft gekregen? Een excuus vanuit tele2 zou ik dan wel netjes vinden!


Ik ben bang dat  de indicatie van geen kanten gaat kloppen en dat de telefoon  later binnen gaat komen. Wel neem ik het kwalijk dat er heel duidelijk werd aangegeven dat als je de 16e bestelde kreeg je hem vanaf de 23e. En wanneer je na 20 bestelde was er een wachttijd. Ik heb het idee dat nog bijna niemand hier een telefoon geleverd heeft gekregen? Een excuus vanuit tele2 zou ik dan wel netjes vinden!

Inderdaad er is een beetje gesjoemeld met de levertijden. Want nu wordt er gezegd dat je inderdaad VANAF de 23e de telefoon kan krijgen. Er zijn wel mensen die de telefoon al hebben, voornamelijk de gewone 12. 
Het is alleen echt belachelijk dat er niet eerder gecommuniceerd is dat het langer kan duren, ookal is dat door Apple. Heb al een aantal keer gebeld maar ik krijg niks nieuws te horen. 
ik zou het wel zo netjes vinden dat ze misschien voor het lange wachten met er actie komen, korting of iets. 


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja, ik ook de 128GB Gold, op 17 oktober om 06:08 besteld. 

Maar nog niet binnen?


De Pro versies zijn gewoon te weinig beschikbaar. Apple heeft een wereldwijde launch en bepaald welke afnemer hoeveel toestellen krijgt. Het maakt het logistiek nog ingewikkelder omdat er veel kleuren en geheugen groottes zijn. De presale zorgt dus dat je voorin de rij staat, maar hoe snel de wachtlijst wordt geleverd kan dus wel even duren.


De Pro versies zijn gewoon te weinig beschikbaar. Apple heeft een wereldwijde launch en bepaald welke afnemer hoeveel toestellen krijgt. Het maakt het logistiek nog ingewikkelder omdat er veel kleuren en geheugen groottes zijn. De presale zorgt dus dat je voorin de rij staat, maar hoe snel de wachtlijst wordt geleverd kan dus wel even duren.

Kan kloppen ja! Alleen heb ik het idee dat vrijwel niemand nog iets heeft ontvangen? Of wel heel erg weinig? Voorgaande jaren ging dat niet zo volgens mij... 


De pro's zijn echt een probleem. Kijk maar naar een gemiddelde webshop. De standaard Apple 12 zijn direct te leveren, de pro's zijn uitverkocht of 8 weken levertijd.

Je zou je bestelling ook kunnen annuleren en een standaard 12 nemen.


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja, ik ook de 128GB Gold, op 17 oktober om 06:08 besteld. 

Maar nog niet binnen?

Ik heb eergisteren de Pro max besteld en betaald om 14.09. Gisteren krijg ik een mail met dat deze vertraagd is. Ik hoop echt dat dit een standaard mail is. Beter zou het zijn dat als je hem wil pre-orderen en er is al bekend dat je hem niet een week later gaat krijgen, je dan een melding krijgt oid tijdens het bestelproces. Ik pre-order om hem als een van de eerste te hebben....niet om hem bv 4 weken later te ontvangen. Mag toch aannemen dat op het moment de pre-order live gaat ze exact weten hoeveel iPhones er geleverd zijn aan Tele2. En ze dus ook weten tot wanneer het pre-orderen nut heeft om hem een week later geleverd te krijgen.


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja, ik ook de 128GB Gold, op 17 oktober om 06:08 besteld. 

Maar nog niet binnen?

Ik heb eergisteren de Pro max besteld en betaald om 14.09. Gisteren krijg ik een mail met dat deze vertraagd is. Ik hoop echt dat dit een standaard mail is. Beter zou het zijn dat als je hem wil pre-orderen en er is al bekend dat je hem niet een week later gaat krijgen, je dan een melding krijgt oid tijdens het bestelproces. Ik pre-order om hem als een van de eerste te hebben....niet om hem bv 4 weken later te ontvangen. Mag toch aannemen dat op het moment de pre-order live gaat ze exact weten hoeveel iPhones er geleverd zijn aan Tele2. En ze dus ook weten tot wanneer het pre-orderen nut heeft om hem een week later geleverd te krijgen.

Helaas is dit niet het geval, gezien de tijd dat je besteld hebt zal je m wel sneller krijgen. Bij mij met de pro ging het helaas mis door de website en werd deze pas om 17:00 bevestigd. Maar dan nog, ik wacht voor een pre order nu al 3,5 week en ik vind dat echt kei lang. We worden maar naar deze forum gestuurd en je ziet t maar. 
 

ik kan je de tip geven: ga niet steeds bellen naar de klantenservice, want ze geven je 0 nieuwe info. Die hebben ze gewoon niet, je kan zelf de bestelstatus in de gaten houden op de site!


Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja, ik ook de 128GB Gold, op 17 oktober om 06:08 besteld. 

Maar nog niet binnen?

Ik heb eergisteren de Pro max besteld en betaald om 14.09. Gisteren krijg ik een mail met dat deze vertraagd is. Ik hoop echt dat dit een standaard mail is. Beter zou het zijn dat als je hem wil pre-orderen en er is al bekend dat je hem niet een week later gaat krijgen, je dan een melding krijgt oid tijdens het bestelproces. Ik pre-order om hem als een van de eerste te hebben....niet om hem bv 4 weken later te ontvangen. Mag toch aannemen dat op het moment de pre-order live gaat ze exact weten hoeveel iPhones er geleverd zijn aan Tele2. En ze dus ook weten tot wanneer het pre-orderen nut heeft om hem een week later geleverd te krijgen.

Helaas is dit niet het geval, gezien de tijd dat je besteld hebt zal je m wel sneller krijgen. Bij mij met de pro ging het helaas mis door de website en werd deze pas om 17:00 bevestigd. Maar dan nog, ik wacht voor een pre order nu al 3,5 week en ik vind dat echt kei lang. We worden maar naar deze forum gestuurd en je ziet t maar. 
 

ik kan je de tip geven: ga niet steeds bellen naar de klantenservice, want ze geven je 0 nieuwe info. Die hebben ze gewoon niet, je kan zelf de bestelstatus in de gaten houden op de site!

Dat is schandalig lang !! Slaat echt nergens op. Wat ik zeg ... Op het moment van bestellen had je al iets moeten zien van let op een week later ontvangen gaat niet meer lukken. Hoop dat je hem snel ontvangt !


@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?


@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 


@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 


@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt


@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt

Ik kijk wel f, misschien heb je gelijk, mijn bevestiging kreeg ik om 14.21 binnen contract e.d ...misschien deze week f afwachten om te kijken of m'n status ineens wel veranderd 😏