Beste @Cas van Tele2,
Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?
Bedankt & Groeten, Michiel
Beste @Cas van Tele2,
Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?
Bedankt & Groeten, Michiel
Hier ben ik zelf ook benieuwd naar. Alvast bedankt voor de reactie!
Beste @Cas van Tele2,
Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?
Bedankt & Groeten, Michiel
@Cas van Tele2 Ook bij mij staat er “Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik al wel betaald heb. Hoe zit dit?
@Cas van Tele2 Tevens vroeg ik mij af wanneer we ongeveer een update kunnen verwachten betreft de levering. Ik lees op fora dat morgen de eerste leveringen binnenkomen. Bij bepaalde providers wordt dan een link met track&trace verstuurd. Geldt dit ook voor Tele2?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Hallo @michielvb,
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitgebreide bericht. Heel mooi toestel heb je uitgekozen en ook een chill formaat!
Ik heb meteen jouw bestelling gecheckt en de betaling is netjes ontvangen. Dat jij nog moet betalen aan de deur klopt dus niet helemaal. Mijn excuses voor de verwarring!
Als je meer vragen hebt dan weet je mij te vinden!
Hallo @rhonest,
Welkom op de Community!
Op basis van de gegevens die jij hebt ingevuld in jouw Community account kan ik niets vinden, ik stuur je meteen een PB om dit verder te controleren!
Hallo @michielvb,
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitgebreide bericht. Heel mooi toestel heb je uitgekozen en ook een chill formaat!
Ik heb meteen jouw bestelling gecheckt en de betaling is netjes ontvangen. Dat jij nog moet betalen aan de deur klopt dus niet helemaal. Mijn excuses voor de verwarring!
Als je meer vragen hebt dan weet je mij te vinden!
Beste @Cas van Tele2 ,
Bedankt voor de reactie, dat stelt me gerust! Is er toevallig ook al bekend of mijn iPhone ook echt morgen leverbaar is, zoals aangegeven in deze post? Met andere woorden, zijn er genoeg iPhones en sta ik ver genoeg vooraan in de rij met mijn pre-order? :)
Groeten,
Michiel
@Cas van Tele2 Ook bij mij staat er “Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik al wel betaald heb. Zou je dit kunnen controleren?
alvast bedankt!
grt.