Info

Levertijden iPhone 12 mini

  • 16 October 2020
  • 7 reacties
  • 2420 x bekeken
Levertijden iPhone 12 mini
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 mini! Je kan de iPhone 12 mini nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Beste @Cas van Tele2,

Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?

Bedankt & Groeten, Michiel

Beste @Cas van Tele2,

Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?

Bedankt & Groeten, Michiel

Hier ben ik zelf ook benieuwd naar. Alvast bedankt voor de reactie!

Beste @Cas van Tele2,

Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?

Bedankt & Groeten, Michiel

 

@Cas van Tele2  Ook bij mij staat er “Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik al wel betaald heb. Hoe zit dit?

 

@Cas van Tele2  Tevens vroeg ik mij af wanneer we ongeveer een update kunnen verwachten betreft de levering. Ik lees op fora dat morgen de eerste leveringen binnenkomen. Bij bepaalde providers wordt dan een link met track&trace verstuurd. Geldt dit ook voor Tele2?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @michielvb,

Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitgebreide bericht. Heel mooi toestel heb je uitgekozen en ook een chill formaat!

Ik heb meteen jouw bestelling gecheckt en de betaling is netjes ontvangen. Dat jij nog moet betalen aan de deur klopt dus niet helemaal. Mijn excuses voor de verwarring! 

Als je meer vragen hebt dan weet je mij te vinden! :thumbsup:

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @rhonest,
Welkom op de Community!
Op basis van de gegevens die jij hebt ingevuld in jouw Community account kan ik niets vinden, ik stuur je meteen een PB om dit verder te controleren!
 

Hallo @michielvb,

Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitgebreide bericht. Heel mooi toestel heb je uitgekozen en ook een chill formaat!

Ik heb meteen jouw bestelling gecheckt en de betaling is netjes ontvangen. Dat jij nog moet betalen aan de deur klopt dus niet helemaal. Mijn excuses voor de verwarring! 

Als je meer vragen hebt dan weet je mij te vinden! :thumbsup:

 

Beste @Cas van Tele2 ,

 

Bedankt voor de reactie, dat stelt me gerust! Is er toevallig ook al bekend of mijn iPhone ook echt morgen leverbaar is, zoals aangegeven in deze post? Met andere woorden, zijn er genoeg iPhones en sta ik ver genoeg vooraan in de rij met mijn pre-order? :)

 

Groeten, 
Michiel

@Cas van Tele2 Ook bij mij staat er “Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik al wel betaald heb. Zou je dit kunnen controleren?

 

alvast bedankt!

 

grt.