Info

Levertijden iPhone 12

  • 16 October 2020
  • 16 reacties
  • 10494 x bekeken
Levertijden iPhone 12
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12! Je kan de iPhone 12 hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Is er al informatie van Apple ontvangen of aanstaande vrijdag geleverd kan worden?

Reputatie 7
Badge +12

Er gaat zeker door Apple geleverd worden, alleen is de vraag, is de door jouw bestelde versie in voldoende mate aanwezig. Zie ook de faq:

“Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.”

Je krijgt een mail voor de koeriersafspraak zodra jouw exemplaar er is.

Ben ik ook wel benieuwd naar of de toestellen donderdag verzonden worden dat hij vrijdag in huis kan zijn op z'n vroegst, of dat het sowieso na het weekend komt. Zo te zien bezorgt de koerier zaterdags niet zonder meerprijs.

Ben ik ook wel benieuwd naar of de toestellen donderdag verzonden worden dat hij vrijdag in huis kan zijn op z'n vroegst, of dat het sowieso na het weekend komt. Zo te zien bezorgt de koerier zaterdags niet zonder meerprijs.

Status staat nog steeds op 23/10, dus daar gaan we dan maar vanuit. 

Reputatie 7

Ben ik ook wel benieuwd naar of de toestellen donderdag verzonden worden dat hij vrijdag in huis kan zijn op z'n vroegst, of dat het sowieso na het weekend komt. Zo te zien bezorgt de koerier zaterdags niet zonder meerprijs.

Status staat nog steeds op 23/10, dus daar gaan we dan maar vanuit. 

Staat op “vanaf 23/10”, afhankelijk van de voorraad die Apple levert. Dat gaat Tele2 ook pas deze week merken. De ervaring leert dat Apple in de eerste dagen na de lancering van nieuwe toestellen de vraag niet aan kan, maar de preorders zijn en blijven de eerste die geleverd krijgen.

Ik heb de bestelling al betaald, maar nu staat er dat ik bij ontvangst moet betalen? Is een nog al aardig bedrag om 2x te betalen...

Klopt het dat we op de 23e pas een afleverafspraak kunnen maken (waardoor we niets geleverd krijgen op de 23e zelf)? Dit kreeg ik telefonisch te horen van de klantenservice.

Reputatie 7

Afhankelijk van wanneer Apple precies de toestellen levert (22 of 23) aan de vervoerder kun je de afspraak maken. Misschien kan de vervoerder wel heel snel leveren.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Jerivdm1,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee.
Supernice dat je de nieuwste iPhone 12 hebt besteld maar twee keer betalen is natuurlijk niet de bedoeling, dit ga ik meteen voor je checken!

Heel goed dat je jouw 06-nummer hebt ingevuld want ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt. Goed nieuws, jouw betaling is helemaal in orde! Je hoeft dus niet aan de deur nog een keer te betalen. Excuses voor de verwarring!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. Ik zoek het meteen voor je uit! :thumbsup:

Helemaal goed! Dankjewel voor het checken!

Ik heb de Iphone 12 128GB blue besteld. Staat op de website direct leverbaar. Toch krijg ik te horen dat er geen voorraad is. Ik begrijp dit niet. Als ik de klantenservice bel, moet ik een uur wachten en vervolgens verbreekt tele2 de verbinding. Beetje jammer. False advertising als je iets als direct leverbaar adverteert en niet kan leveren...

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Simon2244,

Super dat je de nieuwste iPhone hebt besteld! Wat een mooi model heb jij uitgekozen. 

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Als je nu op de website kijkt dan staat er dat er een levertijd is, het is echt een ontzettend populair model! 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12! Je kan de iPhone 12 hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

 

 

Ik heb de iphone 12 64GB blauw besteld en die staat nu niet eens meer op de site terwijl er vorige week nog stond 2-3 weken, hoe zit het nou hiermee? is die gewoon niet meer leverbaar en waarom hoor ik daar niets meer van? ik heb nu geen idee wanneer ik mijn toestel ontvang.

3-4 weken excuses, maar nu is die weg

Beste Tele2,

 

Oke ik begrijp dat het een tijdje zal duren maar betalen wij dan ook voor de tijden die wij de telefoon nog niet in handen hebben? Hoe wordt dat geregeld?

 

Het zou ook fijn zijn geweest als dit bij de bestel pagina ook werd getoond. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Ak

Reputatie 7

Beste Tele2,

 

Oke ik begrijp dat het een tijdje zal duren maar betalen wij dan ook voor de tijden die wij de telefoon nog niet in handen hebben? Hoe wordt dat geregeld?

 

Het zou ook fijn zijn geweest als dit bij de bestel pagina ook werd getoond. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Ak

Je nieuwe abonnement gaat niet eerder in dan dat je je telefoon ontvangt.