[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

  • 16 oktober 2020
  • 140 reacties
  • 8034 x bekeken
[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 5
Badge

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, houd deze dus in de gaten. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


140 reacties

Hey, 

vanaf hoe laat is de bestelling te doen 6 november ? 

Groetjes Chiel 

Reputatie 5
Badge

Hoi @Chiel82,

Welkom op de Community! Ik heb het meteen voor je gecheckt.
Op 6 november kan jij vanaf 14.00 jouw bestelling plaatsen op onze website:muscle:
 

Hoi @Cas van Tele2 

Bedankt voor je antwoord, dan zal ik er eens voor gaan zitten 6 november 😉

Reputatie 3

Ik had mijn bestelling geplaatst voor de 12 pro max om 14.09 betaald etc. Nu kreeg ik gisteren een mail dat de levering langer gaat duren. Is dit een standaard mail omdat er niet binnen 24 uur geleverd gaat worden ? Of pis ik naast de pot en krijg ik hem pas weken later ??

Reputatie 5
Badge

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Reputatie 3

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Reputatie 3

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor 😤

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor 😤

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Reputatie 3

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor 😤

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Ik hoop dat je hem wel krijgt in ieder geval, waar het mij gewoon om gaat is dat ik om 14.09 de bestelling rond had. Zet er dan gewoon bij dat wegens zeer beperkte voorraad de kans groot is dat je hem niet op 13 nov ontvangt. Er kan tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze niet aan de hand van de bestellingen zien wanneer iets niet meer op voorraad is. Dat je bv tijdens het afrekenen ziet, wanneer er al 100en voor je afgerekend hebben je melding krijgt ...let op niet meer op voorraad wilt u doorgaan met betalen ja of nee. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Gewoon een live voorraad op dit soort momenten. 

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor 😤

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Ik hoop dat je hem wel krijgt in ieder geval, waar het mij gewoon om gaat is dat ik om 14.09 de bestelling rond had. Zet er dan gewoon bij dat wegens zeer beperkte voorraad de kans groot is dat je hem niet op 13 nov ontvangt. Er kan tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze niet aan de hand van de bestellingen zien wanneer iets niet meer op voorraad is. Dat je bv tijdens het afrekenen ziet, wanneer er al 100en voor je afgerekend hebben je melding krijgt ...let op niet meer op voorraad wilt u doorgaan met betalen ja of nee. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Gewoon een live voorraad op dit soort momenten. 

Ik snap wat je bedoelt. Maar het is nu helaas niet anders :disappointed_relieved:

Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je!

Reputatie 3

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor 😤

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Ik hoop dat je hem wel krijgt in ieder geval, waar het mij gewoon om gaat is dat ik om 14.09 de bestelling rond had. Zet er dan gewoon bij dat wegens zeer beperkte voorraad de kans groot is dat je hem niet op 13 nov ontvangt. Er kan tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze niet aan de hand van de bestellingen zien wanneer iets niet meer op voorraad is. Dat je bv tijdens het afrekenen ziet, wanneer er al 100en voor je afgerekend hebben je melding krijgt ...let op niet meer op voorraad wilt u doorgaan met betalen ja of nee. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Gewoon een live voorraad op dit soort momenten. 

Ik snap wat je bedoelt. Maar het is nu helaas niet anders :disappointed_relieved:

Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je!

Hoop ik ook 😄 en het meest schandalige is nog dat op de levertijden pagina niets is veranderd. Dus dat er nu bv staat 2 of 4 weken levertijd. Terwijl ze weten dat er geen voorraad meer is 🙄

Ik ben het met @Dave1972  wel eens, geef dit netjes allemaal aan als je niet bij de eerste zending zit. Ik sluit netjes een verlenging af van mijn contract en betaal netjes een aantal honderd wat direct van mij rekening af wordt geschreven en erna zal je pas horen dat je er niet bij zit. Meeste mensen die direct na 14:00 bestellen zijn fans en willen hem zsm in huis hebben en als Tele2  al had aangegeven lukt niet was men misschien bij een ander gaan kijken en dit kan nu niet meer. Tuurlijk heb je 15 dagen bedenk tijd maar dit zullen de meeste niet meer doen met de hoop dat zij hem aanstaande vrijdag krijgen. Ook bij mij is het angstvallig stil maar laten we het beste ervan hopen met elkaar. ✌🏻

Reputatie 5
Badge

We doen er alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Voor alle updates raad ik aan om dit  topic in de gaten te houden. We houden je hier op de hoogte over de levertijden, als we een update hebben dan passen we de levertijden tabel aan. Ik verwacht snel een update! :thumbsup:

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor 😤

Mag ik vragen welk toestel je hebt besteld? Ik heb 14:10 alles netjes afgerond en had enkele dagen geleden ook hetzelfde mailtje ontvangen. 

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’…

 

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’…

 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Reputatie 3

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’…

 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Ik ook de 128GB blauw ... Besteld en betaald om 14.09

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’…

 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Ik ook de 128GB blauw ... Besteld en betaald om 14.09

Dan toch wel erg bijzonder dat de situaties zo uiteenlopen. Maar we zullen het gaan zien binnenkort :call_me_tone2:

Reputatie 3

Dit is wel vaag, vandaag besteld volgende week in huis....maar wij hebben hem op 6 november besteld ... 

 

Reputatie 3

Ik bedoel dus deze week leverbaar excuus dus geen bericht met "over twee weken leverbaar" oid 

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

 

Reputatie 3

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

Idem hier 😁

 

Reageer