[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

  • 14 October 2020
  • 57 reacties
  • 9032 x bekeken
[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

Toon eerste bericht

57 reacties

Ik heb mijn telefoon de 21e besteld alleen en eerst stond er daarvoor ook een levertijd van 3-4 weken zou zijn, maar nu kan ik dat niet meer zien. Ik heb ook voor een abonnement bij jullie gekozen dat ingaat vanaf 20 november. Heb ik mijn telefoon dan ook voor die tijd binnen? Want ik ga natuurlijk niet voor mijn nieuwe abonnement betalen als ik mijn nieuwe telefoon niet heb. 

Ik zou hier graag een antwoord op hebben?

 @Rox van Tele2@Cas van Tele2 en?

Reputatie 2
Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.

Reputatie 2

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.


Nee, mijn abonnement was al eerder verlopen en had ik een jaar geleden verlengd met 'iedere maand opzegbaar'. Het betrof dus geen verlenging voorafgaand aan het einde van mijn huidige abonnement.

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.


Nee, mijn abonnement was al eerder verlopen en had ik een jaar geleden verlengd met 'iedere maand opzegbaar'. Het betrof dus geen verlenging voorafgaand aan het einde van mijn huidige abonnement.

Dit zag ik al staan in een van de info topics: er staat voor de zekerheid een datum 4 maanden in de toekomst, maar zodra je iPhone 12 leverbaar is, verandert de startdatum van je abonnement naar de leverdatum.

Beste @Rox van Tele2,

Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?

Bedankt & Groeten, Michiel

Hoi @Rox van Tele2 , 

Ik heb een vraag wat betreft mijn bestelling! Ik heb de iphone betaald maar heb geen bevestiging van de betaling ontvangen. Daarnaast ook niets van AMP…

 

 Ik hoop dat ik hem snal binnen zal krijgen want ik kan niet meer wachten! ;)

 

Alvast bedankt! 

Heel jammer dat ik de iPhone vorige week iets na tweeën besteld en betaald heb en nú pas hoor dat het nog weken gaat duren: ook nog eens vanuit T-mobile…. nooit meer hierna!

 

Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. Ik heb wel al zeker €1000 betaald, waarvoor ik nou dus nog niks terug zie.

 

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT FUCKING MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun SHIT communicatie!!!

Bestelling geplaatst op de 11e van deze maand, op het moment van bestellen stond dat de telefoon nog voorradig was dus ik ging uit van een levertijd binnen een week. Toen ik de volgende dag het bericht kreeg dat het in ieder geval al 2 tot 3 weken ging duren was ik teleurgesteld in de eerder gedane belofte door middel van “op voorraad”. Nu ik hier op het forum lees dat er mensen in Oktober zijn die ook nog niets hebben ontvangen word ik wel een beetje moedeloos, wat wordt het Tele2? Na de kerst? @Rox van Tele2 

Wanneer is die iphone 12 pro max weer op voorraad begin het wel een beetje zat te raken

Reputatie 7
Badge +12

Er is een landelijk tekort aan Apple toestellen. Er zijn ook verschillende kleuren en geheugen groottes en de ene is weer populairder dan de andere. Als je snel je toestel wilt hebben zul je die tegen de adviesprijs bij Apple moeten kopen. Ze zorgen eerst voor zichzelf en leveren het 'restant' uit aan providers en retailers.

Hi!

ik zag bij een bekende vlogger dat zij vorige week een iPhone 12 pro Max besteld heeft en ze kon hem vrijdags al ophalen..

hoe zit dat dan?

het was dan wel bij een t-mobile shop maar volgens mij valt Tele2 ook onder t-mobile? Aangezien ik een sms’je kreeg op 13 november van T-mobile dat de levering langer ging duren en werd ik doorverwezen naar de actuele levertijden.

Vind het echt niet leuk en heel frustrerend zo dit wachten.. 

ben al jaren lang trouwe klant van Tele2 maar dit valt me echt tegen.. 

Reputatie 7
Badge +12

Helaas, T-Mobile heeft diverse merken met elk hun eigen prijzen, voorwaarden, toestelaanbod etc. Tele2, Ben en nu ook Simpel zijn dus niet op 1 hoop te gooien met T-Mobile. Je kunt ook geen Tele2 abonnement in de T-Mobile shop afsluiten.

Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. Ik heb wel al zeker €1000 betaald, waarvoor ik nou dus nog niks terug zie.

 

Oh wat erg, 1000 is echt een flink bedrag.. en dan gewoon nog steeds niks ontvangen hebben.

Echt niet netjes. 
 

In het eerste uur van de pre-order op 6 november heb ik met een flinke aanbetaling een iPhone 12 Pro Max besteld… inmiddels meermaals telefonisch contact gehad met Tele2 aangezien mijn bestelling nog steeds op ‘in behandeling’ staat… Vorige week werd mij verteld dat hij vrijdag’s gewoon geleverd zou worden, maar hier niets meer over gehoord: zelfs de status ‘in behandeling’ is niet veranderd (zoals bij anderen) in ‘toestel niet op voorraad’ o.i.d. Ik verwacht dat mijn bestelling nog steeds niet goed verwerkt is, al wordt mij wel iets anders verteld via de telefoon. Het feit dat er maar een gelimiteerd aanbod is begrijp ik, maar ik vind het niet fair dat er dan verkondigd wordt dat het toestel gewoon leverbaar is. Vorige week woensdag nogmaals telefonisch contact op genomen, waarbij mij beloofd werd dat ik gisteren (dinsdag 17 nov.) teruggebeld zou worden: ik ben gisteren niet teruggebeld. Vandaar dat ik vandaag zelf maar wéér zelf verhaal wilde halen… zonder resultaat. Ik irriteer mijzelf momenteel dan ook mateloos aan het feit dat Tele2 amper bereikbaar is en ik niet kloppende informatie toegestopt krijg: zojuist ook geprobeerd te bellen om mijn bestelling te laten annuleren (voordat de 2 weken bedenktijd voorbij zijn) maar nu is er een storing waardoor Tele2 totaal onbereikbaar is: niet tevreden helaas, ik keek hier enorm naar uit! 

In het eerste uur van de pre-order op 6 november heb ik met een flinke aanbetaling een iPhone 12 Pro Max besteld… inmiddels meermaals telefonisch contact gehad met Tele2 aangezien mijn bestelling nog steeds op ‘in behandeling’ staat… Vorige week werd mij verteld dat hij vrijdag’s gewoon geleverd zou worden, maar hier niets meer over gehoord: zelfs de status ‘in behandeling’ is niet veranderd (zoals bij anderen) in ‘toestel niet op voorraad’ o.i.d. Ik verwacht dat mijn bestelling nog steeds niet goed verwerkt is, al wordt mij wel iets anders verteld via de telefoon. Het feit dat er maar een gelimiteerd aanbod is begrijp ik, maar ik vind het niet fair dat er dan verkondigd wordt dat het toestel gewoon leverbaar is. Vorige week woensdag nogmaals telefonisch contact op genomen, waarbij mij beloofd werd dat ik gisteren (dinsdag 17 nov.) teruggebeld zou worden: vandaar dat ik vandaag zelf maar wéér zelf verhaal wilde halen… zonder resultaat. Ik irriteer mijzelf momenteel dan ook mateloos aan het feit dat Tele2 amper bereikbaar is en ik niet kloppende informatie toegestopt krijg: zojuist ook geprobeerd te bellen om mijn bestelling te laten annuleren (voordat de 2 weken bedenktijd voorbij zijn) maar nu is er een storing waardoor Tele2 totaal onbereikbaar is: niet tevreden helaas, ik keek hier enorm naar uit! 

Jeetje, wat een gedoe!

gewoon om echt boos van te worden..

ze doen loze beloftes.. maar vind het ook onacceptabel dat je zoveel betaald en dan zolang moet wachten.

In een dergelijke winkel kan je betalen en de telefoon meteen meenemen dus dat er iets niet klopt bij Tele2 mag wel duidelijk zijn.. 

Ik neig er ook naar om mijn bestelling te annuleren.. misschien maar overstappen naar kpn.. 

wordt er ook boos van dat ze hier standaard antwoorden verkondigen. 
eerlijkheid duurt het langst denk ik.. 

suc6 er nog mee en ik leef mee met je frustratie💪🏼

Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. Ik heb wel al zeker €1000 betaald, waarvoor ik nou dus nog niks terug zie.

 

Volkomen terecht ik heb 21 oktober de iphone 12 pro besteld en er stond dat die dezelfde week in huis zou zijn. Toen kreeg ik na een aantal dagen een berichtje dat het 3-4 weken zou duren, dus ik baalde daar enorm van maarja het was niet anders. Toen kreeg ik even later weer een bericht dat het nu 5-6 weken zou duren maar deze keer was het zeker dat die binnen die tijd bezorgd zou worden dan werd mij verteld. Nou mooi niet dus! Ik kreeg vandaag bericht dat de levertijd is veranderd naar 6-8 weken. Dit kunnen ze echt niet maken. Op de website als je hem wil bestellen staat ook nog gwn dat die op voorraad is.

. Op de website als je hem wil bestellen staat ook nog gwn dat die op voorraad is.

Waar staat dat? Ik zie alleen maar levertijden van  4/5 of 5/6 of 6/8 afhankelijk van kleur en geheugen.

16 oktober had ik de iphone 12 pro besteld kreeg ik het 1 week later binnen! Helaas was die teruggenomen omdat ze zogenaamd niet de juiste gegevens hadden 😡(ik had het nog telefonisch besteld) 
nu heb 29 oktober een iphone 12 pro, zilver, 128GB besteld. Ik zit na 5 weken nog te wachten 😡😭

Ik heb eergisteren (zaterdag 28 nov) een iPhone 12 mini met abonnement bestelt maar ik heb nog geen bevestigings e-mail gekregen. Waardoor komt dit?

Bij de levertijden staat er nu ipv 16/10/2020 ---21/10/2020. Betekent dit dat alle iphones die voor de 21e besteld zijn al geleverd zijn?

Bij de levertijden staat er nu ipv 16/10/2020 ---21/10/2020. Betekent dit dat alle iphones die voor de 21e besteld zijn al geleverd zijn?

Ik heb al op meerdere vragen geen antwoord gekregen. Ik zie dit nu ook al bij meerdere mensen. Ik vraag me af wat het doel van dit forum is als jullie toch geen antwoord geven op de vragen van je klanten.

 

Reputatie 7
Badge +12

Omdat er geen antwoorden op individuele levertijden zijn anders dan wat er in algemene sfeer in dit topic staat. Zodra er een toestel voor een bestelling is wordt er een mail gestuurd door de koerier. Ook dat zie je regelmatig langskomen. Verder is er helaas geen info.

Reageer