Black Friday 2022

  • 21 November 2022
  • 0 reacties
  • 424 x bekeken
Black Friday 2022
Reputatie 7
Badge +12

Spectaculaire acties en schandalig lage prijzen, dat kun je de komende tijd verwachten. Black Friday is hier!
 

Tussen 21 november en 4 december geniet jij van dé beste Black Friday deals, zoals gratis aansluiten, gratis 5G én 20GB data voor de prijs van 10GB data!
 



Gratis aansluiten

Profiteer tijdens de Black Friday deals van gratis aansluiten t.w.v. € 30 voor reguliere aansluitingen. Kies je voor Sim Only? Dan profiteer je van gratis aansluiten t.w.v. € 20!

 

20GB data voor de prijs van 10GB

Wat is er beter dan een databundel van 20GB? Juist, 20GB maar nu voor de prijs van 10GB! Tijdens de Black Friday deals fixen wij dit voor je. Dit betekent 20GB data voor een genadeloos lage prijs op alle toestellen van Tele2. Deze wil je niet missen!

 

Gratis 5G add on

Altijd al willen genieten van genadeloos snel internet, maar had je geen zin om € 2 per maand te betalen? Dit is hét moment voor 5G in jouw abonnement. Je ontvangt nu namelijk gratis 5G op alle bundels!

 

In de spotlight: Dit toestel wil je hebben!

Wil jij gratis aansluiten, 20GB voor een genadeloos lage prijs én gratis 5G, maar twijfel je nog over een toestel? Geen zorgen, ook hier helpen we je graag een handje. Wij zetten vier kanjers voor je op een rijtje.

Apple iPhone 14 128GB

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 38,50  p/m)

Totaal € 52,50 per maand​​​


Samsung Galaxy S22* 128GB

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 26 p/m)

Totaal: € 40 per maand

CASHBACK ACTIE

Krijg tijdelijk € 100 terug bij aankoop van een Samsung S22. Looptijd: 14 november t/m 4 december 2022!


Google Pixel 7

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 23 p/m)

Totaal: € 37 per maand


OPPO Find X5

20GB + 200 min (€ 14 p/m)

Toestel (€ 29 p/m)

Totaal: € 43 per maand

 

Sim Only

Heb je nog een goedwerkend toestel? Kies dan voor Sim Only!

Unlimited data + 200 min/SMS nu voor maar € 25 per maand.

 


 

FAQ

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Natuurlijk kunnen we ons goed voorstellen dat je jouw cadeau graag zo snel mogelijk ontvangt. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als de uiteindelijke afhandeling hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Samsung of OPPO!


Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Foutje, kan gebeuren! Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Heb je wel al een mail van AMP gehad? Dan kan je je bestelling via mijnafspraak.nl zelf annuleren. Uiteraard gelden hier dezelfde voorwaarden van Wet Koop op Afstand!.

 

 Hoe kan ik gebruik maken van Toestelflexibiliteit?

Heb jij een Sim Only, maar wil je door deze mooie aanbiedingen toch een telefoon bij je abonnement? Dat kan! Ook al is je huidige abonnement nog binnen de looptijd, met toestelflexibiliteit kan je toch verlengen. Je zal dan een nieuw contract en een nieuwe contractperiode aangaan. Je kan dit alleen regelen via onze telefonische verkooplijn, zij zijn van 9:00 tot 20:00 te bereiken op 0800-1602.


Ik wil graag een Early Renewal. Hoe regel ik dit?

Als je telefoon z’n laatste adem uitgeblazen heeft, wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer connected zijn. Met Early Renewal kan dat. Je betaalt eenmalig €71,12 en je kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Bel onze verkooplijn op 0800-1602 (bereikbaar tussen 9:00 en 20:00) en onze salesexperts zullen alle stappen dan met je doorlopen. Je bent dan binnen no-time weer bereikbaar! Lees hier meer over Early Renewal!

 

 Ik heb een toestel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

 

Bezorging via AMP

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Ben je benieuwd welke deals we nog meer voor je hebben klaarliggen? Ga dan snel naar onze website. Meer weten over alle lopende acties en toffe cadeaus? Check dan dit topic!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten in een reactie hieronder – we helpen je graag!


0 reacties

Geen reactie

Reageer